کد خبر : 4326
دیدگاه‌ها برای تشکیل پژوهش سرای معلم در دستور کار قرار گرفت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 23:27
-

تشکیل پژوهش سرای معلم در دستور کار قرار گرفت

سبزواریان.کام: معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از تشکیل پژوهش سرای معلم در این شهر خبر داد. حسن مهری در جلسه ی تشکیل کمیته ی پژوهش که با حضور اعضا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: تشکیل این پژوهش سرا باعث گسترش فعالیت های پژوهشی همکاران خواهد شد.

pajoheshsaraye-moallemسبزواریان.کام: معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از تشکیل پژوهش سرای معلم در این شهر خبر داد.

حسن مهری در جلسه ی تشکیل کمیته ی پژوهش که با حضور اعضا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: تشکیل این پژوهش سرا باعث گسترش فعالیت های پژوهشی همکاران خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیکی هفته ی پژوهش به شرح وظایف کمیته ی پژوهشی در اداره آموزش و پرورش پرداخت و گفت: نشر یافته های پژوهشی و برنامه ریزی سالیانه این فعالیت ها از اهم این اقدامات محسوب می شود.

حسن مهری همکاری در اجرای معلم پژوهنده را از دیگر اقدامات یاد کرد و گفت: تشریک مساعی با دیگر دستگاه ها و مؤسسات عالی به منظور اجرای طرح های پژوهشی مشترک مورد نیاز آموزش و پرورش از دیگر اهداف برنامه های معاونت پژوهشی خواهد بود.

وی در عین حال از عدم رغبت مناسب معلمان برای فعالیت های پژوهشی ابرار نگرانی کرد و ادامه داد: مشوق های لازم برای این مورد باید مد نظر قرار گیرد.

این مسؤول همچنین نبود منابع مالی لازم برای برنامه های پژوهشی را از دیگر مشکلات موجود نام برد و گفت: باید سرفصل های لازم مالی بدین منظور ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.