کد خبر : 2608
دیدگاه‌ها برای تعداد جایگاه های سی ان جی و فرآورده نفتی کشور افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 10:08
-

تعداد جایگاه های سی ان جی و فرآورده نفتی کشور افزایش یافت

سبزواریان.کام: تعداد جایگاه های عرضه فرآورده نفتی و بنزین در سراسر کشور با افتتاح ٣ جایگاه جدید افزایش یافت. به گزارش شانا جایگاه سی ان جی شهرستان آغاجری، پروژه جایگاه سی ان جی آفتاب شرق شهرستان سبزوار، جایگاه دو منظوره آذر بویه شهرستان آمل از جمله جایگاه های عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی

cngسبزواریان.کام: تعداد جایگاه های عرضه فرآورده نفتی و بنزین در سراسر کشور با افتتاح ٣ جایگاه جدید افزایش یافت.

به گزارش شانا جایگاه سی ان جی شهرستان آغاجری، پروژه جایگاه سی ان جی آفتاب شرق شهرستان سبزوار، جایگاه دو منظوره آذر بویه شهرستان آمل از جمله جایگاه های عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی در کشور است که طی روزهای اخیر به بهره برداری رسیده است.

بر اساس این گزارش، جایگاه سی ان جی شهرداری آغاجری هفدهمین جایگاه تک منظوره منطقه با ظرفیت ١۵٠٠ متر مکعب در ساعت و با ۶ نازل و ٣ دیسپنسر با اشتغالزایی ۵ نفر درمساختی بیش از ١٢٠٠ متر مربع در شهرستان آغاجری افتتاح شد.

افتتاح جایگاه سی ان جی در سبزوار

همچنین در مراسمی با حضور دکتر رضوی معاون محترم رئیس جمهور، پروژه جایگاه سی ان جی آفتاب شرق در منطقه سبزوار افتتاح شد؛ با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه های سی ان جی این منطقه به ٢٣ باب افزایش یافت.

ظرفیت عرضه سوخت سی ان جی در منطقه سبزوار به ۶ میلیون و ۵٠٠ هزار متر مکعب در روز رسیده است؛ باتوجه به ۴ دستگاه دیسپنسر و ٨ نازل، امکان خدمات سوخت رسانی به بیش از ٣٠٠٠ خودرو در روز فراهم خواهد شد.

این جایگاه با هزینه ای بیش از ١٨ میلیارد ریال و با مشارکت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و بخش خصوصی در فضایی به مساحت ٨٠٠ متر راه اندازی و زمینه اشتغال ٨ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.