کد خبر : 2178
دیدگاه‌ها برای توفیقات سفر کاری معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار اعلام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 10:47
-

توفیقات سفر کاری معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار اعلام شد

سبزواریان.کام: مدیر و معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در سفر کاری که به تهران داشتند، ضمن حضور در مراسم بزرگداشت خیر مدرسه ساز مرحوم طاهره مشایخی با برخی مسؤولان کشوری دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار

sabzevar-edu01سبزواریان.کام: مدیر و معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در سفر کاری که به تهران داشتند، ضمن حضور در مراسم بزرگداشت خیر مدرسه ساز مرحوم طاهره مشایخی با برخی مسؤولان کشوری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار در دیداری که با دکتر حمید رضا کفاش؛ معاونت پرورشی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش داشتند، با ارائه ی گزارشی از روند مسایل آموزشی و پرورشی شهرستان، خواستار همکاری بیش تر این معاونت با مدیریت آموزش و پرورش سبزوار شدند.

در ادامه ی این سفر؛ مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار با سرهنگ زاهدی بازنشسته ی نظامی و یکی از خیرین مدرسه ساز، پیرامون ساخت یک واحد آموزشی در حاشیه ی شرق سبزوار مذاکره کردند و به نتایجی برای ساخت این آموزشگاه رسیدند.

همچنین در دیداری که این مسؤولان با سالاری؛ عضو شورای شهر تهران داشتند، پیرامون برگزاری همایش سبزواری های مقیم تهران، جهت توانمندسازی آموزش و پرورش سبزوار گفت و گو کردند.

در این دیدار؛ سالاری قول مساعد همکاری و برگزاری چنین همایشی در تهران را اعلام کرد.

در این ادامه این دیدارها دکتر بینش و حسن محرابی ضمن حضور در محل کار نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل جاری آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.