کد خبر : 7322
دیدگاه‌ها برای جابه‌جایی بیش از ۲۲ هزار مسافر از فرودگاه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:51
-

جابه‌جایی بیش از ۲۲ هزار مسافر از فرودگاه سبزوار

سبزواریان: رئیس فرودگاه سبزوار از جابه‌جایی بیش از ۲۲ هزار مسافر در سال گذشته از طریق فرودگاه این شهرستان خبر داد. علی همتی امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز فرودگاه سبزوار نیز در این زمینه تمهیدات خاصی را اندیشیده بود، اظهار داشت: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی

sabzevar-airport01سبزواریان: رئیس فرودگاه سبزوار از جابه‌جایی بیش از ۲۲ هزار مسافر در سال گذشته از طریق فرودگاه این شهرستان خبر داد.

علی همتی امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز فرودگاه سبزوار نیز در این زمینه تمهیدات خاصی را اندیشیده بود، اظهار داشت: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی ۱۶ پرواز از فرودگاه سبزوار انجام شده است.

وی با بیان اینکه با انجام این پروازها یک‌هزار مسافر جابه‌جا شده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه فرودگاه سبزوار ظرفیت خوبی را برای جابه‌جایی مسافران ایجاد کرده است.

همتی با بیان اینکه در سال گذشته نیز ۳۰۶ مورد پرواز از فرودگاه سبزوار صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار و ۹۷۲ مسافر از طریق این فرودگاه در سال گذشته جابه‌جا شدند.

رئیس فرودگاه سبزوار با تاکید بر اینکه این مجموعه پذیرای مسافران از تمام شهرهای منطقه سبزوار بزرگ و مجاور است، عنوان کرد: فرودگاه شهرستان در هفته دارای چهار پرواز رفت و برگشت است که با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده امیدواریم با مساعدت شرکت‌های هواپیمایی تعداد پروازها افزایش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.