کد خبر : 36094
دیدگاه‌ها برای دست همه ما را می‌بوسد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 10:09
-

دست همه ما را می‌بوسد

چه چیزی بهتر از اینکه با رونق تنها فرودگاه غرب خراسان رضوی دیگر مجبور نباشیم برای یک پرواز تا مشهد برویم…

خوشبختانه بعد از ماه‌ها و پس از چندین وعده و «خواهد شد» پیگیری‌ها به ثمر نشست و پروازهای فرودگاه سبزوار برقرار شد.

طبیعتاً مسائلی که به مدیران مرتبط است جای نقد دارد و ما به عنوان شهروندان حق داریم گله داشته باشیم از مشکلاتی که این همه مدت، باعث انفعال فرودگاه سبزوار شده بود، اما به هر حال باقی ماندن پروازهای منظم و افزایش تعداد آن‌ها، نیازمند صرفه اقتصادی برای شرکت‌های هواپیمایی است.

حتی آن زمان‌های قدیم که با مینی‌بوس‌های قدیمی و کند از روستاها سفر می‌کردیم، مهم بود که آن مینی‌بوس مشتری داشته باشد وگرنه نظم رفت‌وآمد آن از بین می‌رفت. منطقی است که شرکت‌های هواپیمایی با این حد از هزینه‌های سنگین، فقط در صورتی پروازهایشان را ادامه می‌دهند که به اندازه کافی مشتری داشته باشند.

بعد از همت مسئولان، بخشی از راهکار مسئله، همکاری ما شهروندان است. تبدیل گزینه پروازهای هوایی به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سفرهایمان، می‌تواند تضمین کننده بقای پروازهای سبزوار باشد.

خودمان آگاهیم که هزینه‌های بلیت پرواز بسیار سنگین است و در این وضعیت اقتصادی خیلی از ما توان پرداخت آن را نداریم. اولاً الان تمام بلیت‌ها گران است. حتی سفر با اتوبوس هم دیگر ارزان تمام نمی‌شود، ثانیاً مخاطب این همکاری همان درصدی هستند که توان پرداخت هزینه‌ها را دارند.

چه چیزی بهتر از اینکه با رونق تنها فرودگاه غرب خراسان رضوی دیگر مجبور نباشیم برای یک پرواز تا مشهد برویم. سبزوار یکی از اولین شهرهای غیر مرکز استان است که دارای فرودگاه شد، باید از این مزیت حفاظت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.