کد خبر : 7737
دیدگاه‌ها برای جشن بزرگ میلاد امام علی (ع) در سبزوار برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 - 16:57
-

جشن بزرگ میلاد امام علی (ع) در سبزوار برگزار می‌شود

سبزواریان: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر، جشن بزرگ ولادت این امام همام در شهر سبزوار برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان به معرفی شخصیت حضرت علی (ع) پرداخت و اظهار داشت: آن امام بزرگوار، از

imam-ali05سبزواریان: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر، جشن بزرگ ولادت این امام همام در شهر سبزوار برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان به معرفی شخصیت حضرت علی (ع) پرداخت و اظهار داشت: آن امام بزرگوار، از شیعیان و پیروان خود خواسته است تا با پرهیزگاری، تلاش و پاکدامنی و استوار و محکم در راه خدا ایستادن به مکتب و آرمان اسلام کمک نمایند.

وی افزود: این جشن از امشب پنجشنبه دهم تا شنبه شب دوازدهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل پارک سلامت برگزار می شود.

اختریان گفت: طی این دو روز هنرمندان شهرستانی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری که ریشه در فرهنگ اصیل و بومی و محلی سبزوار دارد را به اجرا می‌گذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.