کد خبر : 12107
دیدگاه‌ها برای خدمات رایگان پزشکی به ۸۸۰۰ بیمار سبزوار در طرح نوآوران سلامت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 18:34
-

خدمات رایگان پزشکی به ۸۸۰۰ بیمار سبزوار در طرح نوآوران سلامت

سبزواریان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ارائه خدمات رایگان پزشکی به هشت هزار و ۸۰۰ بیمار مناطق محروم و روستایی این شهرستان در قالب طرح نورآوران سلامت خبر داد. سیدجمال میرموسوی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح از ۲۴ آذرماه امسال به مدت ۷۵ روز و با محوریت ارائه

noavaran-salamat01سبزواریان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ارائه خدمات رایگان پزشکی به هشت هزار و ۸۰۰ بیمار مناطق محروم و روستایی این شهرستان در قالب طرح نورآوران سلامت خبر داد.

سیدجمال میرموسوی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح از ۲۴ آذرماه امسال به مدت ۷۵ روز و با محوریت ارائه خدمات به بیماران ساکن در مناطق محروم و روستایی سبزوار در منطقه روداب این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: در این مدت به بیش از چهار هزار و ۷۶۰ روستایی شهرستان خدمات چشم پزشکی ارائه شد که از این تعداد هزار و ۸۵۴ نفر نیازمند دریافت عینک بودند که تا کنون حدود ۱۲۰۰ عینک تحویل آنان شده و مابقی نیز در روزهای آینده تحویل می شود.

میرموسوی افزود: ۳۹۳ نفر از نیازمندان روستایی این شهرستان نیز مورد عمل جراحی چشم پزشکی قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین در این مدت به ۲۶۲۰ نفر خدمات دندانپزشکی شامل جرم گیری ، ترمیم دندان، فلورایدتراپی و کشیدن دندان ارائه شده است.

وی ادامه داد: ۷۵ تن چشم پزشک، اپتیومتریست و دندانپزشک در قالب هفت تیم با همراهی شماری از پرستاران شهرستان در مدت اجرای این طرح در منطقه مستقر بودند.

میرموسوی گفت: در این مدت نیز حدود ۱۵۰۰ نفر از زنان بین ۴۰ تا ۵۵ ساله مورد معاینه پستان قرار گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: این طرح در ۶۸ روستای محروم در بخش های مرکزی، روداب، ششتمد و بخش باشتین داورزن اجرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.