کد خبر : 11969
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از پنج پایگاه سلامت در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:17
-

بهره‌برداری از پنج پایگاه سلامت در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی سبزوار

سبزواریان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت : پنج پایگاه سلامت در سکونت گاه های غیر رسمی سبزوار به بهره برداری رسید. به گزارش ایسنا، دکتر سید جمال میرموسوی افزود: با بهره‌برداری از پنج پایگاه سلامت در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی سبزوار، بیش از ۴۵ هزار نفر از ساکنان سکونت‌گاه‌های غیر رسمی سبزوار از نعمت

mirmosavi01سبزواریان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت : پنج پایگاه سلامت در سکونت گاه های غیر رسمی سبزوار به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر سید جمال میرموسوی افزود: با بهره‌برداری از پنج پایگاه سلامت در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی سبزوار، بیش از ۴۵ هزار نفر از ساکنان سکونت‌گاه‌های غیر رسمی سبزوار از نعمت خدمات بهداشتی و سلامت بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: این پایگاه‌های سلامت در راستای طرح تحول سلامت و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان مناطق محروم شهری بوده که برای بهره‌برداری و تأمین تجهیزات این پایگاه‌ها اعتبار ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

میرموسوی مهم‌ترین هدف بهره‌برداری این پایگاه‌ها را ارائه خدمات و توسعه عدالت در سلامت دانست و افزود: این پایگاه‌ها در محلات غرب نیروگاه، شرق کال عیدگاه، صالح آباد، قلعه نو دهراز و کلاته سیفر واقع شده است.

وی همچنین گفت: ۵۶ پایگاه سلامت در شهر سبزوار دارای پزشک و مامای مورد نیاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.