کد خبر : 8767
دیدگاه‌ها برای دهم مرداد، آغاز ساماندهی وسایل نقلیه باری درون شهری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 18:19
-

دهم مرداد، آغاز ساماندهی وسایل نقلیه باری درون شهری سبزوار

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در راستای ایجاد نظم شهری و دسترسی آسان شهروندان به خدمات حمل و نقل باری، حمل و نقل باری شهری و حومه سبزوار ساماندهی می شوند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با بیان اینکه این مطلب در چهلمین جلسه کارگروه تخصصی خدمات شهری مورد

seyed-ali-koshki01سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در راستای ایجاد نظم شهری و دسترسی آسان شهروندان به خدمات حمل و نقل باری، حمل و نقل باری شهری و حومه سبزوار ساماندهی می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با بیان اینکه این مطلب در چهلمین جلسه کارگروه تخصصی خدمات شهری مورد تصویب قرار گرفت، افزود: بر اساس این کارگروه سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار با همکاری پلیس راهور و شرکت حمل و نقل ایمن بار نسبت به انتقال حمل و نقل باری شهری و حومه سبزوار به محل توقف گاه های پیش بینی شده اقدام خواهد کردند.

وی با بیان اینکه اجرای ساماندهی وسایط نقلیه باری سبزوار از دهم مردادماه آغاز خواهد شد،خاطرنشان کرد: خودروهای نیسان، وانت بار، موتورسیکلت و سه چرخ مشمول اجرای این طرح می شوند و شرکت ایمن بار با همکاری پلیس راهور از تاریخ مذکور به توقفگاه های تعیین شده منتقل خواهند کرد.

کوشکی گفت: پارکینگ های پارک سلامت در بلوار کشاورز، ضلع جنوب پایانه مسافربری و ضلع شرقی جایگاه نماز جمعه به عنوان محل های تعیین شده با مساحتی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ مترمربع در مجموع در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.