کد خبر : 7903
دیدگاه‌ها برای صدور بیش از ۹ هزار جلد سند مالکیت در شهرستان های غرب خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 15:25
-

صدور بیش از ۹ هزار جلد سند مالکیت در شهرستان های غرب خراسان رضوی

سبزواریان: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت: تاکنون ۹ هزار و ۲۷۱ جلد سند مالکیت برای اماکن روستایی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی صادر و تحویل متقاضیان شده است. سید مجید نجاتی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سند برای ۱۱۴ روستای بیش از ۲۰

bonyad-maskan01سبزواریان: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت: تاکنون ۹ هزار و ۲۷۱ جلد سند مالکیت برای اماکن روستایی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی صادر و تحویل متقاضیان شده است.

سید مجید نجاتی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سند برای ۱۱۴ روستای بیش از ۲۰ خانوار دارای تهیه طرح هادی صادر شده که یکهزار و ۸۰۰ جلد آن طی سال گذشته و مابقی در سال های قبل بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون نیز ۲۵۰ پرونده برای صدور سند مالکیت اماکن روستایی شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن تشکیل شده اظهار کرد: صدور یک هزار و ۸۰۰ سند مالکیت برای امسال پیش بینی شده است.

وی با اشاره به قانون صدور سند مالکیت برای شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر از سال ۱۳۹۰گفت: برای چهار شهر سلطان آباد خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب سبزوار تاکنون یکهزار و ۱۵۱ پرونده برای صدور سند مالکیت تشکیل شده است.

وی هویت بخشی به مالکیت بخش خصوصی، تثبیت و رسمیت بخشیدن به مالکیت اماکن، کاهش معضلات بویژه مشکلات مربوط به نزاع های اجتماعی مربوط به مالکیت اراضی و جذب تسهیلات مالی را از مزیت های طرح سند دار کردن اماکن روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر عنوان کرد.

نجاتی با بیان اینکه در این طرح بنیاد مسکن به عنوان نماینده مردم کارهای لازم برای صدور سند مالکیت را انجام می دهد افزود: مراجعان برای صدور سند مالکیت در یک روز تشکیل پرونده داده و از رفت و آمد آنان به ادارات کاسته می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار استقبال برای دریافت اسناد مالکیت اماکن روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر در این شهرستانها را مطلوب ارزیابی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.