کد خبر : 7520
دیدگاه‌ها برای عبور ارزش معاملات امروز فرابورس از ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 19:46
-

عبور ارزش معاملات امروز فرابورس از ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال

سبزواریان: ارزش معاملات امروز در بازارهای فرابورس ایران از رقم ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال فراتر رفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، بازار فرابورس در آخرین شنبه فروردین ۹۴ با خرید و فروش ۵۶۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به کار خود

farabourseسبزواریان: ارزش معاملات امروز در بازارهای فرابورس ایران از رقم ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، بازار فرابورس در آخرین شنبه فروردین ۹۴ با خرید و فروش ۵۶۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به کار خود پایان داد.
امروز در حالی که شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر، سیمان لار سبزوار و فولاد آلیاژی یزد بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، شرکت‌های معادن مس تکنار، بیمه ما و پالایش نفت شیراز با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و آیفکس با اندکی کاهش روی عدد ۷۵۴ واحد ایستاد.
بیشترین حجم و ارزش معاملات اولین روز هفته مربوط به خرید و فروش ۴۲۸ میلیون و ۵۲۰ هزار سهم فولاد هرمزگان جنوب بود و هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن ضمن کاهش قیمت در بازه ۶۸۰ تا ۷۷۰ هزار ریال معامله شد.
در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز ۱۱۰ هزار و ۶۸۰ ورقه اجاره رایتل خرید و فروش شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری اطلس با معامله ۱۶۸ هزار و ۲۹۸ سهم اختصاص یافت.
طبق این گزارش، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه آرمان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام،بودیم و نماد بانک گردشگری جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز ۳۱ فروردین، در پایان معاملات امروز متوقف شد.
گفتنی است، با توجه به انصراف فروشنده از عرضه عمده سهام کنترلی شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان از طریق بازار فرابورس ایران، این عرضه عمده، انجام نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.