کد خبر : 6662
دیدگاه‌ها برای خرید و فروش ۲۱۶ میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 21:08
-

خرید و فروش ۲۱۶ میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران

سبزواریان: ۲۱۶ میلیون و ۵۸۰ هزار ورقه بهادار امروز در بازار فرابورس خرید و فروش و ارزش معاملات بالغ بر سه هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، پتروشیمی مارون با معامله ۴ میلیون و ۲۹۰ هزار سهم به ارزش ۱۹۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال بیشترین حجم

siman-lar-sabzevar01سبزواریان: ۲۱۶ میلیون و ۵۸۰ هزار ورقه بهادار امروز در بازار فرابورس خرید و فروش و ارزش معاملات بالغ بر سه هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، پتروشیمی مارون با معامله ۴ میلیون و ۲۹۰ هزار سهم به ارزش ۱۹۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را به نام خود ثبت کرد.

شرکت‌های البرز بالک، مرجان کار و سیمان لار سبزوار بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌نیرو سرمایه، حق تقدم بیمه دی و پتروشیمی امیرکبیر بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند، شاخص فرابورس با افزایش ۴ واحدی به ۷۱۸.۵۳ واحد رسید. در بازار اوراق با درآمد ثابت، ۲۷۹ هزار و ۶۸۰ ورقه اجاره سه ماهه پارس معامله شد و بیشترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله به خرید و فروش ۳۹ هزار و ۳۰۵ سهم صندوق سرمایه گذاری اطلس اختصاص یافت.

همچنین در آخرین روز از پذیره نویسی اوراق اجاره سه ماهه رایتل، در بازار سوم ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ورقه به ارزش ۲ میلیارد و ۴۵۴ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال پذیره نویسی شد.

نماد معاملاتی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

عرضه سهام شرکت مولد نیرگاهی تجارت فارس در بازار سوم فرابورس ایران به روز یکشنبه ۲۴ اسفند موکول شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.