کد خبر : 3192
دیدگاه‌ها برای مسابقات بوکس سبزوار قهرمانان خود را شناخت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 11:22
-

مسابقات بوکس سبزوار قهرمانان خود را شناخت

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال، نخستین دوره مسابقات بوکس شهرستان سبزوار برگزار و با شناخت برترین ها بکار خود پایان داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، اختریان گفت: این مسابقه با همکاری هیئت بوکس و اداره فرهنگی، هنری شهرداری سبزوار برگزار شد. سرپرست هیأت

moshtzani

عکس تزئینی است.

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال، نخستین دوره مسابقات بوکس شهرستان سبزوار برگزار و با شناخت برترین ها بکار خود پایان داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، اختریان گفت: این مسابقه با همکاری هیئت بوکس و اداره فرهنگی، هنری شهرداری سبزوار برگزار شد.

سرپرست هیأت بوکس شهرستان سبزوار نیز در این رابطه گفت: این نخستین دوره مسابقات بوکس شهرستان سبزواراست که به صورت استاندارد برگزار شده است.

مهدی سدیدی افزود: در این دوره از مسابقات که جمعه هجدهم مهرماه در محل سالن شهید مشکانی شهرستان با حضور ۲۶ ورزشکار در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت ها به نفرات برتر احکام قهرمانی اهدا شد.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب در رده سنی نوجوانان در وزن۴۴ کیلو آقای صادق رامشینی، در رده سنی جوانان در وزن ۵۲ کیلو محمد عربخانی، وزن ۶۴ کیلو سینا جعفری، وزن ۶۹ کیلو مرتضی به آذین و در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۹ کیلو رضا صادقی، وزن ۶۴ کیلو سعید فسنقری، ۶۹کیلو اردشیر مقامی، وزن ۷۵ کیلو محسن اعتمادی و در وزن ۹۱+ اسماعیل پیری در این رقابت ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

سدیدی در این دوره از چندین پیشکسوت بوکس شهرستان و همچنین از شهید مهندس اسداله دیواندری از ورزشکاران این رشته ورزشی تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.