کد خبر : 5079
دیدگاه‌ها برای مشکلات، شهردار و رسانه ملی را به کلاته سیفر کشاند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 10:48
-

مشکلات، شهردار و رسانه ملی را به کلاته سیفر کشاند

سبزواریان: دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار به همراه رسانه ملی برای بررسی مشکلات به محله کلاته سیفر رفت تا از نزدیک با مشکلات آشنا و برای رفع آنان چاره اندیشی کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، شهریار محله، محله کلاته سیفر سبزوار در این بازدید گفت: ۱۰ سال از الحاق محله کلاته سیفر

talebi-kalate-seifarسبزواریان: دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار به همراه رسانه ملی برای بررسی مشکلات به محله کلاته سیفر رفت تا از نزدیک با مشکلات آشنا و برای رفع آنان چاره اندیشی کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، شهریار محله، محله کلاته سیفر سبزوار در این بازدید گفت: ۱۰ سال از الحاق محله کلاته سیفر به شهر سبزوار می گذرد اما این محله همچنان در فقر امکانات رفاهی و خدماتی به سر می برد.

علی اکبر فروغی مقدم افزود: محله کلاته سیفر در مسیر جاده بین المللی تهران – مشهد قرار گرفته و به تعبیری دروازه شهر دیار سربداران به مشهد مقدس محسوب می شود چرا باید با گذشت چندین سال این محله توسعه آن چنانی نکرده باشد.

وی نداشتن راه وردی و یا دور برگردان استاندار و ایمن برای رفت و امد اهالی محله کلاته سیفر را به عنوان مهمترین مشکل این محله بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه به علت ترددهای اجباری شاهد حوادث جبران ناپذیری در این محله هستیم.

فروغی مقدم در ادامه عدم وجود زیرگذر و یا پل هوایی جهت رفت و امد اهالی، بازگشایی خیابان های اصلی بهارستان، اقبالی و ۲۴ متری افضل اباد، بررسی و رفع مشکلات دامدان، کشاورزان و رانندگان، تشکیل انجمن توسعه محلات، ایجاد سرای محله یا مرکز آموزشی و فرهنگی، نبود سالن های ورزشی، افزایش ساماندهی اتوبوس های شهری و نصب دستگاه شارژ کارت اتوبوس و… را از دیگر مشکلات و درخواست های اهالی این منطقه برشمرد.

اهالی کلاته سیفر نیز بر مشکلات مطرح شده از سوی شهریار محله این منطقه تاکید کردند و خواستار رفع این مشکلات توسط شهردار شدند.

در ادامه دکتر طالبی پس از شنیدن صحبت های اهالی محله با اظهار اینکه بنده در جریان مشکلات محله کلاته سیفر هستم، گفت: از ۵ ماه گذشته اهم مشکلات این محله را پیگیر هستیم آنچه که شهرداری را در روند رفع مشکلات این منطقه با کندی مواجه کرده، تملک برخی از اراضی است.

دکتر محمد علی طالبی با اظهار اینکه درصدد توافق و تملک مسیر ورودی این محله هستیم، اظهار داشت: امید است تا نوروز این مهم صورت بگیرد در این رابطه باید توضیح دهم که کارگزار گرفته شده و وی در حال رایزنی و پیگیری است.

وی تاکید کرد: اگر بحث تملک اراضی انجام شود اسفالت و جدول گذاری این محله را سال اینده انجام خواهیم داد.

شهردار سبزوار در بحث ورودی این محله نیز گفت: مشاور میدان سربداران طرحی را ارائه کرد که متاسفانه در جلسه یک ماه قبل شورای ترافیک استانداری ایراداتی به آن وارد شد و مقرر گردید مشاور به رفع نواقص طرح به سبزوار بیاید.

دکتر طالبی افزود: ما برای نصب یک سرعت گیر می بایست مصوبه شورای ترافیک شهرستان و برای ایجاد یک دور برگردان مصوبه شورای ترافیک استان را اخذ کنیم با این توضیح ما باید تا اخذ مصوبه استانی میدان سربداران صبر کنیم.

وی در خصوص نبود فضای سبز در این محله تصریح کرد: اگر زمین را تحویل شهرداری دهید سازمان پارک ها این مهم را آغاز خواهد کرد.

شهردار سبزوار در مورد گلایه شهروندان در خصوص وضعیت بهداشتی این محله هم خاطرنشان کرد: اهالی نامه های جداگانه ای را به شهرداری، شورا و علوم پزشکی بنویسند، مشکلات بهداشتی را در نامه ها مطرح کنند تا در جلسه هفته آینده با دکتر مسلم رئیس علوم پزشکی آن را بررسی و برای حل آن چاره اندیشی کنیم.

گفتنی است در این بازدید عمران کلاته سیفری یکی از جوانان این محله متنی را از مشکلات کلاته سیفر در قالب شعر برای شهردار قرائت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.