کد خبر : 6162
دیدگاه‌ها برای میادین خاموش شهر تا نوروز روشن خواهد شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 14:57
-

میادین خاموش شهر تا نوروز روشن خواهد شد

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: میادین خاموش و تاریک شهر تا نوروز روشن خواهد شد. به گزارش سبزوارنیوز، حسین بیدی افزود: مهمترین معضل تاریکی در برخی میادین از جمله میدان رسالت، هفت تیر، بلوار لوله نفت، باغ کودک طبرسی، نقابشک، میدان امام حسین که از میادین تاریک در جنوب

norarayi-dahe-fajr18سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: میادین خاموش و تاریک شهر تا نوروز روشن خواهد شد.

به گزارش سبزوارنیوز، حسین بیدی افزود: مهمترین معضل تاریکی در برخی میادین از جمله میدان رسالت، هفت تیر، بلوار لوله نفت، باغ کودک طبرسی، نقابشک، میدان امام حسین که از میادین تاریک در جنوب شهر هستند مشکل زیر ساختی و تامین برق آیلند است با همکاری که با شرکت برق برقرار شد نسبت به روشنایی این میادین اقدام خواهد شد.

وی از افتتاح پارک پرستار در چهارراه امداد خبر داد و گفت: این پارک در تجلیل از مقام بلند پرستار پنج شنبه ۷ اسفندماه به بهره برداری خواهد رسید.

بیدی اجرای برنامه درختکاری در آسایشگاه های سالمندان پدر، سالمندان مادر و معلولین را از دیگر برنامه های خود در روز درختکاری بیانن کرد و افزود: پلاک هایی به نام پدران آسایشگاه تهیه شده که قرار است نهال هایی به نام پدران آسایشگاه سالمندان کاشته شود اقدامات زیر سازی و چاله زنی نیز توسط سازمان پارک ها انجام می شود.

وی از ساماندهی میدان سربداران که چندین سال است عملیات عمرانی ان در رکود قرار گرفته خبر داد و افزود: هر چند عملیات عمرانی این میدان که در ورودی شهر قرار دارد نیمه تمام است اما در برنامه سازمان پارک ها و فضای سبز است تا در آستانه فرا رسیدن نوروز عملیات زیبا سازی انجام و سربداران از این حالت فعلی خارج شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.