کد خبر : 6081
دیدگاه‌ها برای میادین اسرار، مادر و حکیم سبزواری بهسازی می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 15:57
-

میادین اسرار، مادر و حکیم سبزواری بهسازی می شوند

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در آستانه نکوداشت استاد حسین ماستیانی میادین اسرار، مادر و حکیم سبزواری مرمت و بهسازی می شوند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه این سه میدان به دست توانای استاد ماستیانی ساخته شده است، افزود: سازمان پارک ها از

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در آستانه نکوداشت استاد حسین ماستیانی میادین اسرار، مادر و حکیم سبزواری مرمت و بهسازی می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه این سه میدان به دست توانای استاد ماستیانی ساخته شده است، افزود: سازمان پارک ها از چندی پیش کار بازسازی، نورپردازی، رنگ آمیزی و مرمت این میادین را اغاز کرده تا در آستانه نکوداشت استاد از آن ها رونمایی نماید.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه سوم اسفندماه کار مرمت و بهسازی میادین مذکور به اتمام خواهد رسید، اظهار داشت: تلاش شده در بازسازی، نورپردازی، رنگ آمیزی و مرمت سه میدان اسرار، مادر و حکیم سبزواری از نظرات شخص استاد ماستیانی استفاده شود.

بیدی همچنین گفت: به میدان اسرار که یکی از میادین قدیمی سبزوار است و نام اصلی آن باب الحوائج می باشد نگاه ویژه تری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.