کد خبر : 9631
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 18:44
-

سبزوار با کاشت گل های پاییزی رنگ آمیزی می شود

سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: به منظور زیباسازی محیط شهری در آستانه فصل پاییز، شهر سبزوار با کاشت گل های پاییزی رنگ آمیزی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه بزودی طرح گل کاری پاییزه شهر سبزوار همزمان در آستانه بازگشایی مدارس

hosein-bidiسبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: به منظور زیباسازی محیط شهری در آستانه فصل پاییز، شهر سبزوار با کاشت گل های پاییزی رنگ آمیزی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه بزودی طرح گل کاری پاییزه شهر سبزوار همزمان در آستانه بازگشایی مدارس در مهر ماه آغاز خواهد شد، افزود: با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و آرام و ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان، این سازمان اقدام به کاشت انواع گل فصلی و دایمی پاییزه از جمله کلم تزیینی، داوودی، گل های همیشه بهار و… در پارک ها و میادین سطح شهر خواهد کرد.

وی به گلکاری بلوار و باغچه های حاشیه خیابان رازی نیز اشاره کرد و افزود: به منظور زیبا سازی و فضاسازی شهر و ایجاد چشم انداز بصری مناسب در سطح شهر، پس خاکریزی و رفع مشکل آب در این محدوده شهری، بلوار و باغچه های حاشیه خیابان رازی به پرچین های مقاوم و گل های پاییزی مزین خواهند شد.

بیدی همچنین از همراهی و استقبال خوب شهروندان این منطقه از شهر سبزوار که خود اقدام به کاشت گونه های گیاهی در بخشی از باغچه های حاشیه این خیابان کرده و آنها را آبیاری می کنند، تقدیر کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار در پایان گفت: با تمام توان در جهت ایجاد محیط زیبای شهری تلاش خواهیم کرد و امید می‌رود شهروندان هم با تعامل و همکاری با شهرداری در ایجاد محیط سالم و زیبا ما را یاری دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شهروند شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

سلام از تلاش خوب و مثمر ثمر مدیر عامل و کلیه نیروهای ارزشمند سازمانت پارکها فضای سبز شهرداری سبزوار صمیمانه تشکر می کنیم و که با وجود اعتبار و مشکلات مالی اقدامات خوبی تا کنون انجام داده اند

نظرات بسته شده است.