کد خبر : 1228
دیدگاه‌ها برای میدان سربداران آسفالت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 تیر 1393 - 19:48
-

میدان سربداران آسفالت شد

سخنگوی شهرداری سبزوار گفت: عملیات بهسازی و عمران میدان سربداران به عنوان اصلی ترین مدخل ورودی استان خراسان رضوی آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه بهسازی میدان سربداران به عنوان یکی از طرح پیشنهادی شهرداری به جد توسط مشاور ذی صلاح در دست مطالعه است، اظهار

کمربندی سبزوار

سخنگوی شهرداری سبزوار گفت: عملیات بهسازی و عمران میدان سربداران به عنوان اصلی ترین مدخل ورودی استان خراسان رضوی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه بهسازی میدان سربداران به عنوان یکی از طرح پیشنهادی شهرداری به جد توسط مشاور ذی صلاح در دست مطالعه است، اظهار داشت: البته بحث تقاطع غیر همسطح این میدان نیز منتفی نشده و در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت میدان در مدخل ورودی استان خراسان رضوی هدف گذاری ها جامع تر شده و می بایست مباحث زیست محیطی، اجتماعی، ترافیکی، اقتصادی و امنیتی در طرح لحاظ شود.

قائم مقام شهردار سبزوار تصریح کرد: در حال حاضر مشاور طرح در قسمتی از میدان عملیات گمانه زنی جهت شناسایی عوامل موثر در طراحی را در دستور کار قرار داده است.

صائمی نسب گفت: در گام نخست از بهسازی میدان سربداران، شهرداری نسبت به کاشت فضای سبز و آسفالت میدان را که با طرح تداخل ندارد زا آغاز کرده است.

مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار نیز در این رابطه از اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت میدان سربداران خبر داد.

بهزاد ریواده افزود: اکیپ آسفالت شهرداری در دو شیفت کاری در مدت زمان ۳ روز عملیات آسفالت ۱۱ هزار متر مربع از میدان سربداران را با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال انجام داده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.