کد خبر : 4841
دیدگاه‌ها برای نصب پل هوایی سربداران تا هفته آینده بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1393 - 17:17
-

نصب پل هوایی سربداران تا هفته آینده

سبزواریان: قائم مقام و سخنگوی شهردار سبزوار از نصب پل هوایی سربداران تا هفته آینده خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب گفت: نصب این پل در ابتدا با مشکلات اجرایی و مالی روبرو بود که مشکل اجرایی با همکاری اداره برق و واحد تاسیسات شهرداری مبنی بر جابجایی

سبزواریان: قائم مقام و سخنگوی شهردار سبزوار از نصب پل هوایی سربداران تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب گفت: نصب این پل در ابتدا با مشکلات اجرایی و مالی روبرو بود که مشکل اجرایی با همکاری اداره برق و واحد تاسیسات شهرداری مبنی بر جابجایی تیرهای چراغ برق انجام شد اما در ادامه کمبود اعتبار و مشکلات مالی همچنان بر قوت خود باقی ماند و نصب پل را برای مدت ها به تعویق انداخت.

وی افزود: در نهایت با پیگیری های مکرر و تامین اعتبار، این مشکل برطرف و در حال حاضر عرشه این پل ۴۰ متری در محل توحید شهر، روبروی ورزشگاه سه هزار نفری سربداران- باغ ایرانی نصب شده است.

قائم مقام شهردار سبزوار با بیان اینکه این پل هوایی از نوع عابرپیاده، معمولی و بدون پله برقی است، گفت: نصب پل هوایی عابر پیاده سربداران به طور کامل تا هفته آینده انجام خواهد شد.

گفتنی است نصب پل هوایی سربداران به منظور کاهش تصادفات رانندگی و تامین امنیت جانی و رفاه شهروندان در تردد از مسیرهای شلوغ توحید شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.