کد خبر : 4392
دیدگاه‌ها برای پیگیر نصب پل هوایی سربداران هستیم بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 15:25
-

پیگیر نصب پل هوایی سربداران هستیم

سبزواریان.کام: مسئول حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: پیگیر نصب پل هوایی سربداران هستیم. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، فواد سحابی اظهار داشت: این پل هوایی به منظور کاهش تصادفات رانندگی و تامین امنیت جانی و رفاه شهروندان در تردد از مسیرهای شلوغ توحید شهر، روبروی ورزشگاه سه هزار

سبزواریان.کام: مسئول حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: پیگیر نصب پل هوایی سربداران هستیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، فواد سحابی اظهار داشت: این پل هوایی به منظور کاهش تصادفات رانندگی و تامین امنیت جانی و رفاه شهروندان در تردد از مسیرهای شلوغ توحید شهر، روبروی ورزشگاه سه هزار نفری سربداران- باغ ایرانی نصب خواهد شد.

وی افزود: این پل هوایی دارای حدود ۴۰ متر طول، از نوع عابرپیاده، معمولی و بدون پله برقی است.

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت تاخیر نصب این پل هوایی، گفت: نصب این پل در ابتدا با مشکلات اجرایی و مالی روبرو بود که مشکل اجرایی با همکاری اداره برق و واحد تاسیسات شهرداری مبنی بر جابجایی تیرهای چراغ برق صورت گرفت و هم اکنون این طرح با کمبود اعتبار و مشکلات مالی مواجه شده است.

وی با اظهار اینکه قول رفع این مشکل از سوی مسئولان شهرداری داده شده است، تصریح کرد: به محض تامین اعتبار عملیات نصب پل هوایی سربداران اجرایی خواهد شد.

سحابی گفت: براساس گزارش پیمانکار، اجرای طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی کار منوط به تامین اعتبار است.

وی ابراز امیدواری کرد: به منظور کاهش تصادفات رانندگی و تامین امنیت جانی و رفاه شهروندان این طرح هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.