کد خبر : 4432
دیدگاه‌ها برای ورودی ‌های شهر سبزوار ایمن‌سازی می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 16:40
-

ورودی ‌های شهر سبزوار ایمن‌سازی می‌شود

سبزواریان.کام: قائم مقام و سخنگوی شهردار سبزوار گفت: از چندی پیش ایمن‌سازی و ساماندهی ورودی های شهر سبزوار در دستور کار شهرداری سبزوار قرار گرفته است. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه یکی از راه هایی که با کمک آن می توان میزان حوادث جاده ای و

سبزواریان.کام: قائم مقام و سخنگوی شهردار سبزوار گفت: از چندی پیش ایمن‌سازی و ساماندهی ورودی های شهر سبزوار در دستور کار شهرداری سبزوار قرار گرفته است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه یکی از راه هایی که با کمک آن می توان میزان حوادث جاده ای و تلفات ناشی از آن را کاهش داد ایمن سازی راه ها و ورودی های شهر است، افزود: جاده ها و راه های دسترسی از عوامل مهم و حیاتی در تردد وحمل ونقل است که در این میان حذف نقاط حادثه خیز می تواند فرصت خوبی را برای بهبود سیستم حمل ونقل فراهم کند .

وی گفت: در این راستا اجرای دو طرح عظیم شهری در بلوار هشت بهشت و بلوار ۳۵ متری کوشک که در واقع به مثابه دو رینگ بیرونی و درون شهری عمل خواهند کرد در اولویت پروژه های اجرایی شهرداری قرار گرفته که خوشبختانه هر دو طرح از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است.

سخنگوی شهردار سبزوار تاکید کرد: تلاش کارشناسان شهرداری در طراحی ورودی های جنوبی و شمالی ایمنی و سهل الوصول بودن مسیر برای تردد خودروها با سرعت مطمئن و ایمن است.

صائمی نسب با بیان اینکه در شهر سبزوار ایمن سازی حواشی کمربندی با احداث کمربند شرق در حال انجام است، گفت: امید می رود مشکلات ورودی شهر برای عبور و مرور شهروندان و روستاهای اطراف شهر برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.