کد خبر : 3225
دیدگاه‌ها برای واقعه تاریخی غدیر خم در شهرستان سبزوار بازسازی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 12:44
-

واقعه تاریخی غدیر خم در شهرستان سبزوار بازسازی شد

سبزواریان.کام: واقعه تاریخی غدیر خم عصر دوشنبه با حضور مردم و جمعی از مسوولان در محل مزار شهدای گمنام سبزوار بازسازی شد. به گزارش ایرنا، بعثت پیامبر اکرم(ص)، فتح مکه، گسترش اسلام تا صحرای غدیر، خطبه غدیر و جانشینی حضرت علی (ع) با حضور ۱۰۰ هنرمند سبزواری بازسازی شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در

qadir01سبزواریان.کام: واقعه تاریخی غدیر خم عصر دوشنبه با حضور مردم و جمعی از مسوولان در محل مزار شهدای گمنام سبزوار بازسازی شد.

به گزارش ایرنا، بعثت پیامبر اکرم(ص)، فتح مکه، گسترش اسلام تا صحرای غدیر، خطبه غدیر و جانشینی حضرت علی (ع) با حضور ۱۰۰ هنرمند سبزواری بازسازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در حاشیه اجرای این نمایش گفت: ترویج فرهنگ غدیر در جامعه و میدانی کردن این واقعه عظیم گام مهمی در راستای نهادینه کردن تفکر غدیر بویژه در بین جوانان است .

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: نمایش بازسازی واقعه غدیر برای زنده نگه داشتن و نمایش گوشه ای از وقایع اتفاق افتاده در روز غدیر خم است.

وی با بیان اینکه تاکنون آن گونه که شایسته است به غدیر پرداخته نشده، گفت : باید مردم و مسوولان بیش از پیش در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر تلاش کنند.

سرهنگ مظلوم مهمترین پیام غدیر را ادامه راه امامت و ولایت دانست و گفت: امروز ولایت ضامن بقا و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار نیز در این مراسم گفت: فرهنگ غدیر یکی از پایه های اصلی دین و مذهب تشییع است.

حجت الاسلام حسین زحمتکش افزود: فرهنگ غدیر می تواند به عنوان راهگشا هر چه بیشتر مردم را به سمت باورهای دینی، اخلاقی و اعتقادی سوق دهد.

وی نمایش بازسازی واقعه غدیر را در راستای ترویج فرهنگ غدیر بسیار تاثیرگذار دانست و یادآورشد: مردم با حضور در این مراسم و مشاهده بازسازی این واقعه مهم تجدید عهد و میثاقی با غدیر و پیام این واقعه عظیم که همان ولایت و امامت است دارند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.