کد خبر : 11095
دیدگاه‌ها برای دیدار شهردار با فرمانده بسیج سپاه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 - 17:43
-

دیدار شهردار با فرمانده بسیج سپاه سبزوار

سبزواریان: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج‎، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری سبزوار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار دیدار، گفتگو و بر تعامل دو جانبه تاکید کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، شهردار سبزوار در این دیدار صمیمانه که در محل فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار برگزار شد، گفت: بسیج شجره

talebi-mazlomi01سبزواریان: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج‎، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری سبزوار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار دیدار، گفتگو و بر تعامل دو جانبه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، شهردار سبزوار در این دیدار صمیمانه که در محل فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار برگزار شد، گفت: بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام خمینی(ره) با نگاه داعیانه خود آن را پایه ریزی کرد و امروز این ارزش از ایران اسلامی به سایر کشورهای منطقه و آزادی خواه جهان از جمله عمان، سوریه، یمن، لبنان و.. تعمیق و گسترش یافته است.

محمد علی طالبی افزود: بسیج به عنوان یکی از ارکان موثر در مقابل همه دشمنان انقلاب و به خصوص دوران دفاع مقدس بعد از جنگ در دوران سازندگی نقش بسیار موثر و پررنگی ایفا نمود و امروز به عنوان یک تفکر به یک الگوی مبارزه حق علیه باطل به کانون ظلم ستیزی و استکبار ستیزی نبدیل شده است.
او خاطرنشان کرد: در واقع هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت ها و مقاومت های بسیجیان بصیر و آگاهی است که با از خود گذشتگی در تمام عرصه از این مرزوبوم پاسداری کردند.

وی در ادامه به بیان اهمیت بسیج و نقش و جایگاه آن در کشور اشاره کرد و از اقدامات انجام شده توسط این نهاد مردمی در زمینه های مختلف تقدیر نمود.

طالبی با بیان اینکه نوع نگاه امام خمینی(ره) به جهان اسلام در سازماندهی و فرهنگ سازی بسیج تاثیر مناسبی داشت، در پایان حاکمیت تفکر بسیج را برای همه نهادهای خدمتگزار از خداوند متعال خواستار شد.

سرهنگ مظلوم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار هم در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی شهرداری با مجموعه بسیج سبزوار، به نقش بسیج در مسائل منطقه اشاره کرد.

وی گفت: امروز همه ما شاهد هستیم که به لطف الهی و در سایه رهبری بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی و پرچم داری مقام معظم رهبری سربازان و بسیجیانی تربیت یافتند که فراتر از مرزهای ایران اسلامی نیز همه توطئه های استکبار و دشمنان اسلام را نقش بر آب نموده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.