کد خبر : 2501
دیدگاه‌ها برای وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به جوین سفر می کند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 18:16
-

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به جوین سفر می کند

سبزواریان.کام: فرماندار جوین از سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به شهرستان در آستانه سفر هیات دولت به استان خبر داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ابراهیم جدی کار با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرستان جوین با حدود هزار و ۷۰۹ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۵۴ هزار

farmandar-joveinسبزواریان.کام: فرماندار جوین از سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به شهرستان در آستانه سفر هیات دولت به استان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ابراهیم جدی کار با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرستان جوین با حدود هزار و ۷۰۹ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۵۴ هزار نفر در قسمت شمال غرب استان خراسان رضوی قرار دارد.

وی افزود: این شهرستان از قسمت شمال با شهرستان اسفراین، از جنوب با شهرستان سبزوار، از جهت غرب به شهرستان جغتای و از شرق با شهرستان خوشاب همسایه است.
فرماندار جوین گفت: شهرنقاب به عنوان مرکز شهرستان در سال ۷۳ از تجمیع شش محله به شهر ارتقاء یافته است که دارای دو بخش (مرکزی و عطاملک)، چهار دهستان و ۵۰ روستا می باشد.

جدی کار خاطر نشان کرد: این شهرستان با دارا بودن بیش از ۳۷۰ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق و ۷۲ رشته قنات به عنوان نگین سبز خراسان رضوی شناخته شده است.
وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا، مسجد جامع شهر نقاب و سخنرانی در جمع نماز گزاران و برگزاری جلسه شورای اداری از جمله برنامه های پیش بینی شده جهت حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در شهرستان جوین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.