کد خبر : 1226
دیدگاه‌ها برای پارک امام رضا(ع) تکمیل می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 تیر 1393 - 19:43
-

پارک امام رضا(ع) تکمیل می شود

سخنگوی شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و جلب رضایت مسافران و زائران بارگاه رضوی، تکمیل پارک امام رضا(ع) به عنوان یکی از پروژه های عمرانی جزو اولویت های اجرایی امسال شهرداری قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار جعفر صائمی نسب با بیان اینکه مشکلات حقوقی اراضی و تملک

سخنگوی شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و جلب رضایت مسافران و زائران بارگاه رضوی، تکمیل پارک امام رضا(ع) به عنوان یکی از پروژه های عمرانی جزو اولویت های اجرایی امسال شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار جعفر صائمی نسب با بیان اینکه مشکلات حقوقی اراضی و تملک پارک امام رضا(ع) برطرف شده است، اظهار داشت: عملیات بازسازی و عمران این پارک که در ضلع شمالی کمربندی مشهد به تهران قرار گرفته در آینده ای نه چندان دور آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: این پارک که یکی از زیباترین پارک های سبزوار در ورودی شهر از سمت مشهد در ضلع شمالی کمربندی محسوب می شد به خاطر اختلاف مالک بخشی از اراضی پارک با شهرداری در مردادماه سال ۸۹ صدمات فراوانی دید.

صائمی نسب با بیان اینکه در آن زمان استخر، سرویس های بهداشتی، پل روی دریاچه توسط مالک در همان زمان تخریب و به تاسیسات و فضای سبز موجود در پارک آسیب جدی وارد شد، افزود: این اقدام مالک در آن دوره ناراحتی شهروندان، مسئولان وقت شهرداری و اعضای شورای شهر را به همراه شد تا اینکه بالاخره مالک در مورد واگذاری اراضی مذکور با شهرداری به توافق رسید و قرار شد عمران آبادانی این پارک در دستور کار قرار بگیرد.

قائم مقام شهردار سبزوار گفت: بازسازی و تکمیل این پارک در بودجه امسال شهرداری قرار گرفته و انشاء ا… به زودی کار عمران آن آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.