کد خبر : 25486
دیدگاه‌ها برای احداث بزرگ‌ترین آبشار غرب خراسان در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 12:05
-

احداث بزرگ‌ترین آبشار غرب خراسان در سبزوار

ایمنا معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: مرتفع‌ترین آبشار مصنوعی غرب استان سبزوار در پارک شهدای گمنام راه‌اندازی می‌شود. جعفر صائمی‌نسب با بیان اینکه این آبشار دارای ۱۲ متر ارتفاع و ۱۲ متر عرض است، اظهار کرد: این آبشار مصنوعی که یکی از معدود آب‌نماهای استان به لحاظ اندازه، حجم سازه و معماری فنی

ایمنا

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: مرتفع‌ترین آبشار مصنوعی غرب استان سبزوار در پارک شهدای گمنام راه‌اندازی می‌شود.

جعفر صائمی‌نسب با بیان اینکه این آبشار دارای ۱۲ متر ارتفاع و ۱۲ متر عرض است، اظهار کرد: این آبشار مصنوعی که یکی از معدود آب‌نماهای استان به لحاظ اندازه، حجم سازه و معماری فنی و مهندسی است، با ترکیبی از آب و نور جلوه بصری زیبایی به کلوت‌های پارک شهدای گمنام خواهد داد.

وی اضافه کرد: پیاده‌راه‌های سلامت و طراوت و مسیرهای دوچرخه‌سواری این محدوده نیز کمک زیادی به رونق گردشگری بام سبزوار، ایجاد شور و نشاط شهروندی و همچنین توسعه ورزش‌های همگانی خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار تصریح کرد: اجرای عملیات دیوار بتنی این سازه با ارتفاع ۱۲ متر، آرماتوربندی و اجرای فونداسیون این طرح با تلاش کارشناسان مجرب حوزه عمران در مدت‌زمان یک هفته انجام شده و تا پایان سال عملیات اسکلت‌بندی آن به پایان برسد.

صائمی‌نسب اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امید است سال آینده به‌طور کامل این طرح تفرجگاهی به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان سبزواری قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.