کد خبر : 5010
دیدگاه‌ها برای پارک سوار در سبزوار ایجاد می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1393 - 21:18
-

پارک سوار در سبزوار ایجاد می شود

سبزواریان: تیرماه امسال بود که نبود پارک سوار جهت استقرار خودروهای سواری و مینی بوس بین شهری در خروجی سبزوار، باعث گلایه رانندگان و مسافران این خطوط شده بود. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در آن گزارش یکی از رانندگان با بیان اینکه ۱۷۰ خودرو برون شهری تیزترابرشرق در خروجی سبزوار به

ParkAndRideسبزواریان: تیرماه امسال بود که نبود پارک سوار جهت استقرار خودروهای سواری و مینی بوس بین شهری در خروجی سبزوار، باعث گلایه رانندگان و مسافران این خطوط شده بود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در آن گزارش یکی از رانندگان با بیان اینکه ۱۷۰ خودرو برون شهری تیزترابرشرق در خروجی سبزوار به مسافران ارائه خدمات می دهند، افزود: ما بارها نبود جایگاه ویژه مسافر، سایبان، ایستگاه پارک سوار، سرویس بهداشتی را در خروجی سبزوار به فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر متذکر شده و نامه نوشته ایم اما متاسفانه علیرغم این پیگیری ها هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیده ایم.

راننده ای دیگر نیز با ابراز نارضایتی از وضع موجود، نبود نمازخانه و آبخوری را مورد اشاره قرار داد و خواستار رفع این مشکلات از سوی مسسئولان شهرداری شد.

در این رابطه دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار گفت: پس از اتمام مطالعات ایجاد پارک سوار، شاهد ایجاد پارک سوار در خروجی شهر برای جلب بیشتر رانندگان و مسافران برون شهری سبزوار خواهیم بود.

اما امروز پس از گذشت ۶ ماه جانشین معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از امضای تفاهم نامه مشترک بین شهرداری سبزوار و شرکت تیز ترابر شرق خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی خودورهای تاکسی تیزترابر شرق در حاشیه میدان سربداران این تفاهم نامه به امضا رسید.

امیرناطقی افزود: مشارکت در ایجاد و بهره برداری از توقفگاه شرکت تیز ترابر شرق جهت ساماندهی تاکسی های بین شهری در ضلع شرقی میدان سربداران از مباحث اصلی این تفاهم نامه است.

وی گفت: به محض تصویب این تفاهم نامه در شورای اسلامی شهر سبزوار ایجاد پارک سوار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.