کد خبر : 8774
دیدگاه‌ها برای کاهش ۵۸ درصدی مصرف نفت کوره در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 18:36
-

کاهش ۵۸ درصدی مصرف نفت کوره در منطقه سبزوار

سبزواریان: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: مصرف نفت کوره در این منطقه در بهار امسال ۵۸ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی افتخاری افزود : این کاهش به میزان ۳۷۰ هزار لیتر بود و به دلیل توسعه شبکه گاز طبیعی اتفاق افتاد. او سهم

isa-eftekhari01سبزواریان: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: مصرف نفت کوره در این منطقه در بهار امسال ۵۸ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی افتخاری افزود : این کاهش به میزان ۳۷۰ هزار لیتر بود و به دلیل توسعه شبکه گاز طبیعی اتفاق افتاد.

او سهم بنزین مصرفی این منطقه هم در این مدت را ۳۸ میلیون و ۹۷۵ هزار لیتر اعلام کرد و گفت : این مقدار ۴ درصدبیشتر از بهار پارسال است .

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار افزود : در ۹۳ روز نخست امسال ، ۴۶ میلیون و ۲۳۶ هزار لیتر نفت گاز در منطقه سبزوار مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ، با افزایش نیم درصدی همراه بود.

عیسی افتخاری همچنین از مصرف ۳ میلیون و ۹۵۹ هزار لیتر نفت سفید در این منطقه خبر داد و افزود : مصرف این سوخت در مقایسه با سه ماه نخست پارسال، ۲۶ درصد کاهش یافت.

او گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه سبزوار در نخستین فصل امسال، با یک درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به ۸۹ میلیون و ۵۴۱ هزار لیتر رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.