کد خبر : 25659
دیدگاه‌ها برای طرح نوروزی نظارت بر مجاری عرضه سوخت در سبزوار آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 13:54
-

طرح نوروزی نظارت بر مجاری عرضه سوخت در سبزوار آغاز شد

ایرنا طرح “گل گشت نوروزی” به منظور نظارت و کنترل بیشتر مجاری عرضه سوخت با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در این منطقه آغاز شد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان این مطلب گفت: طرح «گل گشت نوروزی» به منظور استقبال از میهمانان نوروزی با حضور واحدهای این

ایرنا

طرح “گل گشت نوروزی” به منظور نظارت و کنترل بیشتر مجاری عرضه سوخت با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در این منطقه آغاز شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان این مطلب گفت: طرح «گل گشت نوروزی» به منظور استقبال از میهمانان نوروزی با حضور واحدهای این شرکت آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ ادامه دارد.

محمد صادقی افزود: در طرح  گل گشت نوروزی کارشناسان و بازرسان منطقه نفتی سبزوار با حضور در مجاری عرضه سوخت، عملکرد جایگاهها را به لحاظ فنی و بهداشتی پایش می کنند.

وی اضافه کرد: مجاری عرضه در خط مقدم سوخت‌رسانی قرار دارند لذا هدف ما آمادگی و میزبانی خوب برای مسافران و زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ایام نوروز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار هم گفت: مسافران و زائران درصورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره پیامگیر منطقه ۰۵۱۴۴۲۱۶۹۰۷ و سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ستاد شرکت ملی پخش ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‎‌های نفتی ایران است که هر ساله تامین و توزیع نفت به خصوص در آغاز فصل سرما در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.