کد خبر : 5225
دیدگاه‌ها برای کشف خودروهای سرقتی سبزوار در جوین بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 16:52
-

کشف خودروهای سرقتی سبزوار در جوین

سبزواریان: ماموران نیروی انتظامی شهرستان جوین سارقان سرقت های خودرو در سبزوار را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان جوین امروز صبح در گفتگو با خراسان و نسیم جوین گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت ۲ دستگاه خودرو در شهرستان سبزوار و احتمال انتقال آنها به این شهرستان جوین، علاوه بر تشکیل اکیپ های

aqa-beigi01سبزواریان: ماموران نیروی انتظامی شهرستان جوین سارقان سرقت های خودرو در سبزوار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین امروز صبح در گفتگو با خراسان و نسیم جوین گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت ۲ دستگاه خودرو در شهرستان سبزوار و احتمال انتقال آنها به این شهرستان جوین، علاوه بر تشکیل اکیپ های گشت مخصوص برای حفظ امنیت بیشتر شهروندان ، را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ آقابیگی افزود:ماموران درحین گشت زنی های شبانه روزی خود در بولوار امام رضا(ع) به یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی وانت پیکان که تغییراتی در پلاک خودرو خود بوجود آورده بودند مشکوک و برای بررسی هر دو خودرو را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد:در بررسی واستعلام خودروها از پلیس آگاهی مشخص شد خودرو ها سرقتی بوده ومتهمان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی به عمل آمده، متهمان به سرقت خودروها در شهرستان سبزوار اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.