کد خبر : 30813
دیدگاه‌ها برای آبزی‌پروران سبزوار ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 13:06
-

آبزی‌پروران سبزوار ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

مسئول شیلات جهاد کشاورزی سبزوار گفت: آبزی‌پروران و پرورش دهندگان ماهی این شهرستان امسال ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه‌های ماهیان زینتی و خاویاری دریافت کردند. محمدعلی اسلامی در جریان بازدید از شهرک آبزی پروری سبزوار افزود: عمده این تسهیلات برای توسعه استخرهای پرورش ماهی، هزینه‌های خوراک و خرید بچه‌ماهی به متقاضیان پرداخت شده است.

مسئول شیلات جهاد کشاورزی سبزوار گفت: آبزی‌پروران و پرورش دهندگان ماهی این شهرستان امسال ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه‌های ماهیان زینتی و خاویاری دریافت کردند.

محمدعلی اسلامی در جریان بازدید از شهرک آبزی پروری سبزوار افزود: عمده این تسهیلات برای توسعه استخرهای پرورش ماهی، هزینه‌های خوراک و خرید بچه‌ماهی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سبزوار در حوزه تولید ماهیان خاویاری در خراسان رضوی پیشگام است و هم‌اینک پنج واحد پرورش خاویار در این شهرستان فعال است.

مسئول شیلات جهاد کشاورزی سبزوار گفت: همچنین این شهرستان سبزوار با تولید سالیانه سه هزار و ۳۰۰ تن ماهی سردابی و گرمابی، حدود ۳۱ درصد تولید ماهی استان خراسان رضوی را در اختیار دارد.

اسلامی افزود: با توجه به ظرفیت سبزوار در تولید شیلات، عملیات ساخت شهرک آبزی‌پروری و پرورش ماهیان خاویاری شهرستان با حمایت‌های دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مساحت ۶ هکتار با استفاده از آب رودخانه کال شور به ظرفیت اسمی تولید سالانه ۶۰ تن گوشت و ۱.۵ تن خاویار آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.