کد خبر : 8913
دیدگاه‌ها برای اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حفر چاه آب در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 17:38
-

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حفر چاه آب در سبزوار

میلیاد: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حفر چاه آب در شهرستان سبزوار اختصاص یافت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره آب و فاضلاب سبزوار با توجه به مشکلات اخیر در زمینه تامین آب مورد نیاز شهروندان سبزواری و قطعی آب مشترکان در روزهای اخیر گفت : طرح بررسی مشکلات و حفر ۲ حلقه

میلیاد: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حفر چاه آب در شهرستان سبزوار اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره آب و فاضلاب سبزوار با توجه به مشکلات اخیر در زمینه تامین آب مورد نیاز شهروندان سبزواری و قطعی آب مشترکان در روزهای اخیر گفت : طرح بررسی مشکلات و حفر ۲ حلقه چاه آب در منطقه سبزوار در دستور کار قرار گرفت.

آقای آغشته با بیان اینکه پیگیری‌های جدی به همت نمایندگان مجلس و مدیران شهرستان از طریق وزارت نیرو صورت گرفت افزود : با پیگیری های صورت گرفته حفر ۲ حلقه چاه آب و اجرای خط انتقال آن به صورت همزمان به مخازن با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت و روند اجرای آن در حال طی شدن است که در ۲ هفته آینده این پروژه به پایان خواهد رسید.

رئیس اداره آب و فاضلاب سبزوار گفت : این شهرستان با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، بیش از ۷۱ هزار انشعاب آب و ۵۲ هزار انشعاب فاضلاب دارد.

آقای آغشته با بیان اینکه شبکه توزیع در شرکت آبفای سبزوار ۶۰۰ کیلومتر و در شهر سبزوار ۵۲۰ کیلومتر است، افزود: دبی بهره برداری هزار و ۱۰۰ در ثانیه و دبی مجاز هزار و ۲۶۰ لیتر در ثانیه است.

وی با بیان اینکه تعداد کل ایستگاه های کلرزنی که مراقبت و نظارت می شود ۹ ایستگاه است گفت : تعداد کل ایستگاه های پمپاژ نیز در شرکت آبفای سبزوار ۹ ایستگاه است که ۵ ایستگاه مربوط به سبزوار می باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار، تعداد کل چاه های آب شرب این شهرستان را ۴۴ حلقه عنوان کرد و افزود: تعداد کل خط انتقال آب شرب نیز حدود ۲۰۸ هزار متر ، شبکه توزیع کل شرکت ۶۰۰ هزار کیلومتر و شبکه توزیع نیز ۵۰۳ هزار کیلومتر می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.