کد خبر : 11572
دیدگاه‌ها برای ورود آبفای شهری به طرح خیابان شریعتمداری بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 16:07
-

ورود آبفای شهری به طرح خیابان شریعتمداری

سبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: تقویت تعامل بین بخشی بهترین راه برای سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه همکاری ادارات خدمات رسان در ایجاد زیرساخت ها ( آب، برق، گاز) با شهرداری و شورای اسلامی شهر

shariatmadari-pyaderah01سبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: تقویت تعامل بین بخشی بهترین راه برای سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه همکاری ادارات خدمات رسان در ایجاد زیرساخت ها ( آب، برق، گاز) با شهرداری و شورای اسلامی شهر در رفع مشکلات فنی و نواقص کار نقش تعیین کننده دارد، افزود: این همکاری ها باعث می شود تا طرح های عمرانی با سرعت بیشتری برای خدمت رسانی به مردم آماده شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات پیاده محورسازی خیابان شریعتمداری، اظهار کرد: براساس برنامه زمانبندی اجرایی، عملیات برداشت آسفالت قدیمی در ۲ روز کار شبانه روزی شهرداری به انجام رسید و در حال حاضر جهت مرمت تاسیسات فرسوده و جابجایی دریچه منهول های فاضلاب به اداره آبفای شهری سپرده شده است.

او اضافه کرد: همکاری کامل شورا و شهرداری در اجرای تاسیسات با اداره آبفای شهری مشهود بوده بگونه ای که حفاری مسیر لوله آب و تاسیسات مرتبط توسط شهرداری به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار نیز ضمن تقدیر از تعامل و همکاری خوب شهرداری با این شرکت، گفت: انشعابات اصلی آب و فاضلاب خیابان شریعتمداری تا سه روز آینده و انشعابات فرعی ظرف ۱۰ روز آتی به اتمام خواهد رسید و خیابان برای ادامه عملیات اجرایی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

محمد رضا آغشته افزود: برای تسریع در روند اجرایی این طرح شهری از اهالی و کسبه این منطقه از سبزوار تقاضا داریم همکاری و تعامل لازم را برای اتمام کار در موعد مقرر با ما داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.