کد خبر : 30625
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی: سبزوار استعداد سرمایه‌‎‌گذاری در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی را دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 15:31
-

استاندار خراسان رضوی: سبزوار استعداد سرمایه‌‎‌گذاری در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی را دارد

 استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اقلیم کویری شهرستان سبزوار و نیاز به تامین انرژی، این منطقه زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی دارد. یعقوبعلی نظری در نشست با تشکل‌ها و فعالان بخش کشاورزی سبزوار افزود: در شرایطی که در مقوله نیروگاه‌های خورشیدی ظرفیت، نیاز، سرمایه گذار، عزم و اراده در شهرستان

 استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اقلیم کویری شهرستان سبزوار و نیاز به تامین انرژی، این منطقه زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی دارد.

یعقوبعلی نظری در نشست با تشکل‌ها و فعالان بخش کشاورزی سبزوار افزود: در شرایطی که در مقوله نیروگاه‌های خورشیدی ظرفیت، نیاز، سرمایه گذار، عزم و اراده در شهرستان سبزوار وجود دارد، روند عملیات پیگیری و اجرای طرح های این حوزه باید تسهیل شود.

وی همچنین با اشاره به بحران خشکسالی و کمبود منابع آبی اظهار داشت: به منظور تامین پایدار آب و بهره وری مطلوب از منابع آبی، موضوع آبخوان و آبخیزداری در استان خراسان رضوی و نیز شهرستان سبزوار باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت های شهرستان سبزوار در بخش دامپروری نیز گفت: در این حوزه نیز می توان با به کارگیری روشهای نوین دامپروری و اصلاح نژاد دام، زمینه  افزایش بهره‌وری را فراهم کرد.

نظری با اشاره به رویکرد اجرایی و عملیاتی و دوری از مباحث ستادی در مجموعه استان، افزود: به منظور رفع مشکلات در حوزه های مختلف، تشکیل ستاد تسهیل در شهرستان های خراسان رضوی در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

همزمان با سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان سبزوار یک طرح فرآوری در حوزه کشاورزی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی و یک مجتمع بزرگ گلخانه ای نیز آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.