کد خبر : 30622
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی: محدودیت های هوشمند با دقت بیشتری در استان اعمال می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 15:28
-

استاندار خراسان رضوی: محدودیت های هوشمند با دقت بیشتری در استان اعمال می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش شیوع کرونا و جلوگیری از تعطیلی گسترده، محدودیت‌های هوشمند با دقت بیشتری در این استان اعمال می‌شود. یعقوبعلی نظری در سفر به شهرستان سبزوار افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا ضریب رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم باید به طور جدی افزایش یاید. وی ادامه داد: رعایت

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش شیوع کرونا و جلوگیری از تعطیلی گسترده، محدودیت‌های هوشمند با دقت بیشتری در این استان اعمال می‌شود.

یعقوبعلی نظری در سفر به شهرستان سبزوار افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا ضریب رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم باید به طور جدی افزایش یاید.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف، اقشار و بخش‌های مختلف که با مردم ارتباط بیشتری دارند و تجمعاتی در آنها صورت می‌گیرد ضروری است.

استاندار خراسان رضوی گفت: چنانچه نقاطی برای ادامه فعالیت خود نیاز به تهیه پروتکل‌های خاص دارند برای آن مکان‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی ویژه تهیه شود که بر اساس آن ضوابط به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

همزمان با سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان سبزوار یک طرح فرآوری جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی و یک مجتمع بزرگ گلخانه‌ای آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.