کد خبر : 4819
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1393 - 23:26
-

المان های نوروزی متفاوت در راه سبزوار

سبزواریان: مدیر پروژه المان های نوروزی شهرداری سبزوار گفت: در راستای بخشیدن چهره زیبا به مبلمان شهری و نشاط اجتماعی، بهار ۹۴ شهروندان سبزواری شاهد نوروزی متفاوت نسبت به سال گذشته خواهند بود. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسن مختاری اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد در خصوص ارائه المان های

سبزواریان: مدیر پروژه المان های نوروزی شهرداری سبزوار گفت: در راستای بخشیدن چهره زیبا به مبلمان شهری و نشاط اجتماعی، بهار ۹۴ شهروندان سبزواری شاهد نوروزی متفاوت نسبت به سال گذشته خواهند بود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسن مختاری اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد در خصوص ارائه المان های فاخر نوروزی با هنرمندان در سال جدید، فراخوان المان های نورزی سبزوار از مهرماه به مدت دو ماه داده شد که خوشبختانه این مهم با استقبال خوب هنرمندانی از سراسر کشور مواجه شد.

وی افزود: ۲۰۰ اثر از ۵۴ هنرمند از سطح شهرستان، استان و کشور در قالب ماکت به واحد روابط عمومی شهرداری در زمان مقرر ارائه شد که کلیه آثار تا هفته آینده توسط کارشناسان هنری و مجرب؛ داوری، بررسی و انتخاب خواهد شد.

مختاری خاطرنشان کرد: هنرمندان می توانند بعد از اعلام آثار برگزیده و توافق قیمت پیشنهادی جهت عقد قرارداد اقدام و کار ساخت المان های نوروزی را آغاز کنند تا در نخستین روزهای بهار۹۴ جلوه و شادابی منحصر به فردی به سیمای کهن شهر بیهق ببخشند.

مدیر پروژه المان های نوروزی شهرداری سبزوار گفت: امسال موضوعات المان ها نوروزی سبزوار در بخش های شادی و نشاط در ایام نوروز، خاطره انگیزی، ویژگی های بهار و آیین های نوروزی، شهر زیبای من سبزوار، کودکان بهاری، بانوی آب و آیینه (ایام فاطمیه)، آیین های سنتی ،آثار شاخص فرهنگی و باستانی شهرستان، محصولات کشاورزی شهرستان، المان های بازیافتی و استقبال از بهار ایمن می باشد.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه امسال نیز نمایشگاهی از ماکت های ارائه شده به شهرداری در موزه شهر دایر خواهد شد تا در معرض دید علاقمندان قرار بگیرد، ابراز امیدواری کرد: در سال آینده شهروندان و مسافران رضوی حال و هوای نوروز را متفاوت تر از قبل در سبزوار تجربه کنند.

مدیر پروژه المان های نوروزی شهرداری سبزوار در پایان از همکاری همه هنرمندانی که در طول برگزاری جلسات همراهی و همفکری های لازم را برای مزین نمودن سبزوار به المان های نوروزی با کمیت و کیفیت داشتند تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ali یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

باز ببین چه بخور بخوری بشه. بد به حال هنر ک زیر سایه ی هچین آدم هایی قراره خود نمایی کنه

ali یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

جالبه از جیب خود مردم خرج میکنن بعد بهشون مژده و نوید میدن

عامه یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

یکی به دوستان هنرمند اطلاع بده به چه نکبتی پولشون رو میدن

نظرات بسته شده است.