کد خبر : 2636
دیدگاه‌ها برای آموزش شهروندی با تشکیل کارگروهی در مدارس سبزوار اجرایی می شود. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 12:39
-

آموزش شهروندی با تشکیل کارگروهی در مدارس سبزوار اجرایی می شود.

سبزواریان.کام: طی نشستی که با حضور نماینده شهرداری و مسئولان آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد آموزش شهروندی با تشکیل کارگروهی در مدارس سبزوار اجرایی می شود. معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار با ابراز خرسندی از اجرای آموزش های شهروندی در سطح مدارس گفت: نیاز جامعه و مردم آشنایی با حقوق

amozesh-shahrvandi-eduسبزواریان.کام: طی نشستی که با حضور نماینده شهرداری و مسئولان آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد آموزش شهروندی با تشکیل کارگروهی در مدارس سبزوار اجرایی می شود.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار با ابراز خرسندی از اجرای آموزش های شهروندی در سطح مدارس گفت: نیاز جامعه و مردم آشنایی با حقوق خود در سطح جامعه است .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار دکتر مرتضی بینش ادامه داد: باید ابزارها و امکانات لازم از سوی متولیان برای آموزش افراد برای زندگی بهتر و تعامل با دیگران فراهم شود.

وی با اشاره به طرح های شهرداری در راستای آموزش شهروندی خاطر نشان کرد: باید با نظارت و پشتیبانی لازم طرح ها اجرا و ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در آموزش اصل تداوم مهمترین ویژگی نهادینه شدن آموزش در بین مردم است که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با تاکید بر اجرایی شدن طرح های آموزش شهروندی در سطح همه مدارس گفت: لازم است برای شناسایی نقاط ضعف و قوت طرح به صورت پایلوت در چند مدرسه و به صورت آزمایشی اجراشود.

وی خاطر نشان کرد: قطعا در صورت موفقیت آمیز بودن طرح ها باید آن را به تمام مدارس تعمیم داد.

مسئول واحد آموزش شهروندی شهرداری سبزوار نیز در سخنانی اجرای این طرح را یک ضرورت دانست و گفت: آموزش و شهروندان باید از کوچکترین سن آغاز شود.

حسن مختاری با اشاره به برنامه ای شهرداری در سطح مدارس خاطر نشان کرد: آشنا سازی دانش آموزان با ظرفیت ها و اماکن علمی از این جمله می باشد.

وی به اجرای طرح شهردار مدرسه اشاره کرد و ادامه داد: باید در راستای احیای این طرح و بالا بردن سطح همکاری دانش اموزان و آشنایی با مسایل ایمنی وامور اجتماعی این گونه طرح ها اجرا شود.

وی از دیگر برنامه ای این واحد را برنامه هایی با عنوان هر خانواده یک فرشته نجات و تهیه ماهنامه های تخصص کودکان از دیگر برنامه های اجرایی برای مداس عنوان کرد.

مسئول بازرسی و نظارت مدیریت آموزش و پروش سبزوار نیز با اشاره به کمیته صیانت از حقوق شهروندی در آموزش و پرورش گفت: در نظر داریم قبل از حضور در مدارس کارکنان و فرهنگیان را با آموزش های لازم شهروندی آشنا کنیم.

عبدالمجید شجاع ادامه داد: اجرای طرح ها درصورت نظارت مداوم، مسائل انگیزشی فراوانی به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.