کد خبر : 30900
دیدگاه‌ها برای اورژانس سبزوار بیش از هزار ماموریت در طرح سلامت نوروزی انجام داد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 14:29
-

اورژانس سبزوار بیش از هزار ماموریت در طرح سلامت نوروزی انجام داد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین ماه، هزار و ۸۶ ماموریت امدادی در غرب خراسان رضوی انجام شد. دکتر عباس کافی افزود: از این تعداد ۲۳۸ ماموریت، مرتبط با حوادث ترافیکی و ۸۴۸ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های غیرترافیکی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین ماه، هزار و ۸۶ ماموریت امدادی در غرب خراسان رضوی انجام شد.

دکتر عباس کافی افزود: از این تعداد ۲۳۸ ماموریت، مرتبط با حوادث ترافیکی و ۸۴۸ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های غیرترافیکی و اورژانس‌های داخلی بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع این ماموریت‌ها بیش از هزار بیمار و مصدوم به وسیله ناوگان زمینی اورژانس به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار گفت: تیم عملیاتی اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی نیز طی این مدت هشت سورتی پرواز انجام داده است که در آن ۱۸ مصدوم حوادث ترافیکی و بیماران اورژانسی به مراکز درمانی منتقل شدند.

کافی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به حادثه دیدگان انواع حوادث و سوانح احتمالی در ایام تعطیلات نوروزی نیز، ستاد بحران اورژانس در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات بحران این مرکز تشکیل شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار گفت: اورژانس این دانشگاه با مشارکت ۳۰۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی در راستای امدادرسانی به مصدومان و بیماران در ۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای طرح نوروزی شرکت دارد.

کافی افزود: نیروهای امدادرسان سبزوار با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ ایستگاه سلامت در تمام مدت اجرای طرح یاد شده در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.