کد خبر : 30656
دیدگاه‌ها برای بانک توسعه تعاون ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در خراسان رضوی پرداخت کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 17:29
-

بانک توسعه تعاون ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در خراسان رضوی پرداخت کرد

پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در خراسان رضوی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایت از واحدهای تعاونی و تولیدی در استان خراسان رضوی پرداخت کرده است.

حجت الله مهدیان در حاشیه بازدید از تعاونی‌های شهرستان سبزوار افزود: ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری از سوی بانک توسعه تعاون کشور برای واحدهای تولیدی و تعاونی اختصاص یافته است که تا پایان امسال بطور کامل پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون کشور پرداخت شد که مطابق اساسنامه ۷۰ درصد این تسهیلات به بخش تعاون پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با بیان اینکه  حمایت از واحدهای تعاونی و تولیدی از اهداف اصلی این بانک است گفت: هدف از تسهیلات این بانک کمک به ارتقای بخش تعاون و افزایش سهم تعاونی‌ها از بازار است.

وی افزود: این بانک به عنوان بانک دولتی و توسعه‌ای در پی کمک به تعاونی‌ها است و  به هیچ وجه هدف آن سودآوری و کسب سود نیست.

در سفر امروز معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور به سبزوار مشکلات تعاونی‌های این شهرستان بررسی شد.

در مجموع ۹۶۰ شرکت تعاونی در سبزوار ثبت شده که سرمایه ثبتی اولیه آنها ۱۰۱ میلیارد ریال با عضویت بیش از ۴۱۰ هزار نفر است و از طریق فعالیت این واحدها برای ۱۳ هزار و ۱۷۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.