کد خبر : 9826
دیدگاه‌ها برای برای بازگشایی بلوار صنعت نیاز به حمایت راه و شهرسازی استان داریم بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 11:47
-

برای بازگشایی بلوار صنعت نیاز به حمایت راه و شهرسازی استان داریم

سبزواریان: اهالی غرب ضمن خدمت سبزوار از نبود شبکه فاضلاب گلایه دارند، نبود جمع آوری شبکه فاضلاب سبب شده اهالی آب های دست ریز خود را به بیرون از منازل هدایت کنند که این امر سبب انتشار بوی نامطبوع در محیط و شیوع حشرات در اطراف آن محله شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری

سبزواریان: اهالی غرب ضمن خدمت سبزوار از نبود شبکه فاضلاب گلایه دارند، نبود جمع آوری شبکه فاضلاب سبب شده اهالی آب های دست ریز خود را به بیرون از منازل هدایت کنند که این امر سبب انتشار بوی نامطبوع در محیط و شیوع حشرات در اطراف آن محله شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یکی از اهالی این منطقه به خبرنگار ما گفت: پیگیری زیادی انجام شده، اما اداره آب و فاضلاب که جمع اوری شبکه فاضلاب را انجام دهد و شبکه جدید از مسیر بلوار صنعت ایجاد شود و فاضلاب به سمت اصلی هدایت شود.

پیگیری مشکل را از شهردار سبزوار جویا شدیم که وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ۳۵ متری صنعت نقش رینگ داخل شهر را بازی می کند. بازگشایی آن برای شهروندان بسیار مهم است، خوشبختانه از میدان کوشک به سمت غرب در حال آسفالت ریزی است و سمت جنوب حدود یک کیلومتر جدول گذاری وآیلند گذاری و زیرسازی آن نیز آماده شده است.

دکتر محمد علی طالبی افزود: تا ابتدای ۲۴ متری و امتداد آن حدود ۵۰۰ متر دیگر باقی مانده که شاید امسال بتوانیم آن را انجام دهیم ولی بازگشایی کامل رینگ شهر به سال آینده موکول می شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون اداره آب و فاضلاب می تواند این میزان را که شهرداری کار کرده را انجام دهد ما پروژه و نقشه ها را تحویل دادیم، مراجعه کردیم اطلاع دادیم که چون آسفالت را پهن کردیم حداقل حدود ۱۰ سال امکان آسفالت شکافی وجود ندارد اما متاسفانه اداره آب و فاضلاب در این مدت کار را آغاز نکرده است.

طالبی در پاسخ به پرسشی که بازگشایی این طرح چقدر زمان خواهد برد، گفت: اداره آب و فاضلاب می تواند این طرح را می تواند فاز بندی کند و فاز نخست را آغاز کند.
وی اضافه کرد: چون این طرح به صورت رینگ است از شهدای کوشک به سمت ۲۴ متری انقلاب می تواند انجام بدهد و نیاز به بازگشایی کامل نیست.

شهردار سبزوار ادامه داد: برای بازگشایی کامل در سطح خیابانی نقشه داریم اما چون هنوز خیابانی در دست احداث نیست، ساخت و سازهایی از قبل وجود دارد، تا تملک این ساخت و سازها و سکونتگاه ها بیش از یک سال طول خواهد کشید.

وی گفت: هزینه این بازگشایی بسیار سنگین است اگر اداره راه و شهرسازی سبزوار و اداره کل راه و شهرسازی استان که انصافا همکاری های خوبی با شهرداری داشته و دارند زمین معوض در اختیار قرار دهند ما می توانیم کار را سریعتر انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.