کد خبر : 9633
دیدگاه‌ها برای اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح جداسازی آب فضای سبز از غیر شرب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 19:22
-

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح جداسازی آب فضای سبز از غیر شرب

سبزواریان: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به همراه معاون و تعدادی از کارشناسان حوزه اقتصادی و بازرگانی این سازمان، با دکتر طالبی شهردار سبزوار دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین شکوهی در این جلسه که در محل شهرداری سبزوار برگزار شد، گفت: تلاش سازمان همیاری شهرداری ها برای

hamyari-shahri-02سبزواریان: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به همراه معاون و تعدادی از کارشناسان حوزه اقتصادی و بازرگانی این سازمان، با دکتر طالبی شهردار سبزوار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین شکوهی در این جلسه که در محل شهرداری سبزوار برگزار شد، گفت: تلاش سازمان همیاری شهرداری ها برای مشارکت بیشتر با شهرداری های استان است.

وی با اشاره به وجود فرصت های بالقوه اقتصادی در شهرستان های استان، افزود: سبزوار نیز که در اکثر زمینه ها دارای توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعلی است ما را ترغیب کرد تا در خصوص استفاده از توانمندی های سازمان همیاری در جهت سرمایه گذاری های مشارکتی در این شهر مذاکراتی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه بازرگانی نیز با توجه به ظرفیت های خوبی که در سازمان وجود دارد، قرار است تعامل بیشتری در جهت بهره گیری از این ظرفیت ها به منظور تامین نیازمندی ها، کالاها و تجهیزات مورد نیاز شهرداری این شهرستان صورت گیرد.

در ادامه این جلسه شهردار سبزوار از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه برای جداسازی ۱۰۰ درصدی آب فضای سبز شهری سبزوار از آب غیر شرب خبر داد.

دکتر محمد علی طالبی با اعلام این خبر افزود: شهرداری همچنین اعتبارات خوبی را در خصوص اجرای هر چه بهتر این طرح لحاظ کرده، البته برای روند توسعه ای نیز این طرح از سازمان شهرداری های نیز تقاضای وام از سازمان دهیاری کرده ایم.

hamyari-shahri-01وی ادامه داد: روند اجرای طرح تفکیک و جداسازی آب شرب از خام در فضای سبز سبزوار به صورت شبکه قطره ای از سال های گذشته آغاز شده بود، امسال به ۸۰ درصد رسید و تا پایان سال جاری نیز تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

شهردار سبزوار با بیان اینکه سبزوار در سال جاری شاهد رشد خوبی در این حوزه است، اظهار داشت: شهرداری برای اجرای این پروژه دارای طرح مصوب است و بر اساس این طرح اقدام به ساخت بزرگترین مخزن جمع آوری آب خام با ظرفیت هزار مترمکعب در شهرستان کرده‌است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه شهرداری سبزوار یکی از معدود شهرداری هایی است که کمتر از آب شرب در آبیاری فضای سبز شهری استفاده می کند، گفت: شهرداری به عنوان مصرف کننده اصلی آب باید برنامه حفاظت و حراست از آب شرب را داشته باشد، بنابراین ما در تلاش هستیم در یک پروسه زمانی معین ۱۰۰درصد آب شرب سبزوار را از غیر شرب جداسازی کنیم.
دکتر طالبی شهردار سبزوار در ادامه با اشاره به ظرفیت های سبزوار در بخش های مختلف آمادگی شهرداری سبزوار را برای اجرای یک طرح مشارکتی با سازمان همیاری های استان اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.