کد خبر : 10240
دیدگاه‌ها برای از تحقق آرزوی ۲۵ ساله مردم در خیابان شهید باهنر خرسندیم بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 18:28
-

از تحقق آرزوی ۲۵ ساله مردم در خیابان شهید باهنر خرسندیم

سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: از تحقق یکی از مطالبات و آرزوهای ۲۵ ساله شهروندان سبزواری در خیابان شهید باهنر این شهر خرسندیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی ظهر امروز به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های شهری و بررسی و رفع مشکلات اجرایی، با حضور در منطقه ۴۰ متری

سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: از تحقق یکی از مطالبات و آرزوهای ۲۵ ساله شهروندان سبزواری در خیابان شهید باهنر این شهر خرسندیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی ظهر امروز به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های شهری و بررسی و رفع مشکلات اجرایی، با حضور در منطقه ۴۰ متری دوم- بلوار شهید باهنر در جریان روند عملیات اجرایی این طرح بزرگ شهری قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید افزود: خوشبختانه طبق برنامه ریزی پس از اتمام طرح جابجایی خط لوله فراورده های نفتی سبزوار و تسطیح مسیر، شهرداری جدول گذاری این طرح را از روز گذشته آغاز کرد.

او اظهار داشت: طول مسیر اجرای این طرح حدفاصل انتهای خیابان فرودگاه(شمال تلمبه خانه) تا شمال خیابان شهید باهنر (تقاطع باروت کوبی) بالغ بر۲ هزار و ۷۰۰ متر ، عرض هر باند سواره رو به صورت جداگانه ۱۱ متر جهت جلوگیری از برخوردهای رخ به رخ ، عرض آیلند میان جداکننده ۸ متر، عرض پیاده رو در هر جهت در افق طرح ۵ متر می باشد.

شهردار سبزوار خاطر نشان کرد: این طرح با هدف احیا و زیباسازی خیابان شهید باهنر و ایمن سازی عبور ترافیکی این منطقه از سطح شهر سبزوار صورت گرفت.

دکتر طالبی با یادآوری اینکه فاز نخست این طرح بزرگ شهری از فروردین آغاز و طبق برنامه ریزی ها در موعد مقرر به اتمام رسید، گفت: انشاء ا.. طبق برنامه ریزی در شش ماهه دوم سال جاری کار جدول گذاری به اتمام خواهد رسید.

شهردار سبزوار گفت: جا دارد از سعه صدر شهروندان منطقه شهید باهنر که همکاری های لازم را با شهرداری و دیگر دستگاه مرتبط در اجرای این طرح داشتند نهایت تشکر را داشته باشم.

گفتنی است خیابان ۴۰ متری دوم به علت قرارگیری در حاشیه شهر و تردد حجم بالایی از وسایل نقلیه شاهد تصادفات زیادی بود که می رود با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی به صورت محسوسی کاهش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.