کد خبر : 3203
دیدگاه‌ها برای بهترین مشاوران دانش آموزان؛ معلمان آن ها هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 19:52
-

بهترین مشاوران دانش آموزان؛ معلمان آن ها هستند

سبزواریان.کام: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سبزوار گفت: بهترین مشاوران برای دانش آموزان مربیان و معلمان آن ها هستد. سرهنگ قنبر علی آزادواری در  مراسمی که به پاسداشت هفته ی نیروی انتظامی  با حضور مسؤولان شهرستان سبزوار در آموزشگاه ارشاد برگزار شد با بیان این مطلب افزود: دانش آموزان باید با افرادی دوست شوند که با

polis-eduسبزواریان.کام: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سبزوار گفت: بهترین مشاوران برای دانش آموزان مربیان و معلمان آن ها هستد.

سرهنگ قنبر علی آزادواری در  مراسمی که به پاسداشت هفته ی نیروی انتظامی  با حضور مسؤولان شهرستان سبزوار در آموزشگاه ارشاد برگزار شد با بیان این مطلب افزود: دانش آموزان باید با افرادی دوست شوند که با همنشینی آن ها به صلاح و خیرخواهی رهنمون شوند.

وی با تأکید بر استفاده ی صحیح از وسایل ارتباط جمعی در بین دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان در استفاده از سرویس مدارس و یا وسایل حمل و نقل عمومی جدیت داشته باشند.

این مسؤول، استفاده از پوشش های نامناسب را باعث ایجاد مزاحمت برای آنان عنوان کرد و ادامه داد: از افشای اسرار خود  به کسانی که زیاد مورد اعتماد نیستند جلوگیری شود.

معاون متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز با تبریک ایام هفته ی نیروی انتظامی، همکاری های این نیرو را با آموزش و پرورش بسیار ارزنده خواند.

سید رضا خاتم پور با اشاره به فداکاری های این نیروی در سطح جامعه تصریح کرد: خوشبختانه در تمام زمینه های اجتماعی نیروی انتظامی نقش خود را در مدارس به خوبی ایفا کرده است.

وی ایجاد امنیت خاطر در بین دانش آموزان را یاد آور شد و گفت: حضور در اولین ساعات صبح و پایان مدارس نشان دهنده ی توجه آنان به امر آموزش و پرورش دانش آموزان است.

در پایان این مراسم هدایایی از سوی  مدیریت آموزش و پرورش سبزوار به مسؤولان انتظامی همکار در امور مختلف اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.