کد خبر : 11748
دیدگاه‌ها برای خانواده ها بایستی به سمت آموزشهای مهارتی فرزندان خود پیش روند. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 16:55
-

خانواده ها بایستی به سمت آموزشهای مهارتی فرزندان خود پیش روند.

سبزواریان: معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش وپرورش سبزوار گفت :خانواده ها بایستی به سمت آموزشهای مهارتی فرزندان خویش روند. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سید رضا خاتم پور در مراسم هم اندیشی روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس سبزوار با تاکید بر این موضوع خاطر نشان کرد :باید برای لحظه لحظه اوقات

khatampour01سبزواریان: معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش وپرورش سبزوار گفت :خانواده ها بایستی به سمت آموزشهای مهارتی فرزندان خویش روند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سید رضا خاتم پور در مراسم هم اندیشی روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس سبزوار با تاکید بر این موضوع خاطر نشان کرد :باید برای لحظه لحظه اوقات دانش آموزان خود برنامه ریزی نماییم.

وی خاطر نشان کرد :خانواده ها نقش به سزای درایجادبرنامه ریز ی وهدفمند کردن فعالیت های دانش آموزان برای لذت بردن از آینده وزندگی دانش آموزان فراهم می کنند.

وی با اشاره به مشکلات وتنگناهای پیش آمده در سالهای اخیر براثر تحریم ها خاطر نشان کرد :والدین می توانند کمک فراوانی به بخش آموزش داشته باشند.

وی با اشاره به توسعه متوازن هنرستانها اظهار داشت :والدین در این راه می توانند دوشادوش مجموعه اداری برای هدایت دانش آموزان به رشته های فنی وحرفه ای کمک شایانی داشته باشند.

در ادامه این مراسم روسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس حاضر نیزدر کمیسیون مختلف حاضر وبه نقد وبررسی برنامه های خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.