کد خبر : 12042
دیدگاه‌ها برای توسعه پایگاههای اورژانس هوایی از سیاست های وزارت بهداشت است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 - 17:00
-

توسعه پایگاههای اورژانس هوایی از سیاست های وزارت بهداشت است

سبزواریان: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سیاست این وزارتخانه توسعه پایگاه های اورژانس هوایی در سطح کشور می باشد لذا تاکنون اقدامات خوبی در همین زمینه انجام شده است. به گزارش ایرنا، محمد آقاجانی روز شنبه در جریان بازدید از پایگاه اورژانس هوایی سبزوار افزود: در همین چارچوب یگان هوایی نیروی

mohammad-aqajani01سبزواریان: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سیاست این وزارتخانه توسعه پایگاه های اورژانس هوایی در سطح کشور می باشد لذا تاکنون اقدامات خوبی در همین زمینه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، محمد آقاجانی روز شنبه در جریان بازدید از پایگاه اورژانس هوایی سبزوار افزود: در همین چارچوب یگان هوایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تامین بالگرد همکاری خوبی با وزارت بهداشت دارد.

وی در ادامه همچنین گفت: اورژانس هوایی سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی از پایگاههای خوب در سطح کشور می باشد که استانداردهای لازم در آن لحاظ شده است.

معاون وزیر بهداشت افزود: با فعالیت این اورژانس هوایی در جاده های سبزوار – شاهرود و سبزوار – مشهد از نظر پوشش هوایی به منظور ارائه خدمات درمانی مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به عبور سالانه حدود ۲۰ میلیون زائر و مسافر از همین مسیر زمینی ادامه داد: ایجاد این پایگاه اورژانس هوایی یک ضرورت مهم و از اولویتهای وزارت بهداشت بود که با پیگیری وزیر و مسئولان ذیربط محقق شد.

اورژانس هوایی سبزوار آذر ماه امسال در این شهرستان راه اندازی شد.

معاون وزیر بهداشت در سفر امروز خود به سبزوار همچنین از بخشهای مختلف بیمارستان واسعی این شهر بازدید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.