کد خبر : 12065
دیدگاه‌ها برای افتتاح دانشکده پرستاری و هتلینگ اورژانس بیمارستان جوین بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 23:06
-

افتتاح دانشکده پرستاری و هتلینگ اورژانس بیمارستان جوین

سبزواریان: دانشکده پرستاری جوین با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و هتلینگ اورژانس بیمارستان قمر بنی هاشم نقاب با اعتبار ۵ میلیارد ریال، از پروژه هایی بود که همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور دکتر آقاجانی معاون وزیر بهداشت، درجوین به بهره برداری رسید. به گزارش سایت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار،

daneshkade-parastari-jovein02سبزواریان: دانشکده پرستاری جوین با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و هتلینگ اورژانس بیمارستان قمر بنی هاشم نقاب با اعتبار ۵ میلیارد ریال، از پروژه هایی بود که همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور دکتر آقاجانی معاون وزیر بهداشت، درجوین به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، محمد آقاجانی ضمن افتتاح پروژه دانشکده پرستاری جوین گفت: یکی از اولویت های حوزه درمان در کل کشور تربیت نیروی انسانی و پرستار در این حوزه است و امیدواریم با افتتاح این دانشکده کمبود های حوزه پرستاری بیمارستان این شهرستان و شهرستان های مجاور تامین شود.

وی در ادامه ضمن بازدید از محیط آموزشی و اداری دانشکده پرستاری و در خصوص پیشنهاد ارتقاء دانشکده به مرکز آموزش عالی و افزایش رشته های تحصیلی قول پیگیری دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.