کد خبر : 8586
دیدگاه‌ها برای جاساز ۵۰ کیلو تریاک داخل خودروی مگان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 17:31
-

جاساز ۵۰ کیلو تریاک داخل خودروی مگان

سبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه سواری مگان ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله مواد مخدر با یک دستگاه سواری مگان از یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی این

mavad-mokhadder01سبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه سواری مگان ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله مواد مخدر با یک دستگاه سواری مگان از یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی این شهرستان بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ “سید محمد هاشمی”افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعتی کنترل خودروهای عبوری در محور اعلام شده خودرو سواری حامل بار را که به مقصد سبزوار در حرکت بود شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی گفت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن مقدار ۵۰کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بطری های نوشابه که بطرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

هاشمی با اشاره به توقیف خودرو مگان خاطر نشان کرد: راننده خودرو پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.