کد خبر : 30805
دیدگاه‌ها برای جاده بین المللی ششتَمَد-بردسکن در خراسان رضوی به بازسازی نیاز دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 20:29
-

جاده بین المللی ششتَمَد-بردسکن در خراسان رضوی به بازسازی نیاز دارد

فرماندار ششتمد گفت: مسیر ارتباطی ششتمد به بردسکن یکی از جاده‌های مهم و بین‌المللی خراسان رضوی است که بخش‌هایی از آن به بهسازی و اصلاح فوری نیاز دارد. محمد کلاته در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر شهرستان ششتمد افزود: یکی از مشکلات جاده ترانزیتی سبزوار – ششتمد- بردسکن عرض کم، آسفالت نامناسب و یک بانده

فرماندار ششتمد گفت: مسیر ارتباطی ششتمد به بردسکن یکی از جاده‌های مهم و بین‌المللی خراسان رضوی است که بخش‌هایی از آن به بهسازی و اصلاح فوری نیاز دارد.

محمد کلاته در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر شهرستان ششتمد افزود: یکی از مشکلات جاده ترانزیتی سبزوار – ششتمد- بردسکن عرض کم، آسفالت نامناسب و یک بانده بودن آن است که مخاطرات زیادی برای رانندگان و مسافران ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در کنار پیگیری‌ها برای چهار بانده شدن این جاده در حال حاضر باید رفع اشکالات جاده سبزوار- ششتمد – بردسکن در اولویت کاری اداره راهداری قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: این جاده یکی از مسیرهای پر تردد در ایام تعطیل ویژه نوروز است که مسافران زیادی از مسیر استان‌های جنوبی به شمال کشور و بالعکس از این مسیر عبور می‌کنند و خدمات‌رسانی به این جمعیت مستلزم برنامه‌ریزی مطلوب‌تر است.

کلاته افزود: همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ششتمد و بارش‌های رگباری و امکان بسته شدن راه‌ها باید تدابیر لازم از هم اکنون اندیشیده شود که مشکلاتی برای مردم و مسافران نوروزی ایجاد نشود.

ششتمد که پیشتر یکی از بخش‌های تابعه شهرستان سبزوار بود اردیبهشت امسال در چارچوب تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.