کد خبر : 30759
دیدگاه‌ها برای حقوق کارکنان شهرداری سبزوار در سامانه شفافیت منتشر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 11:29
-

حقوق کارکنان شهرداری سبزوار در سامانه شفافیت منتشر شد

 شهردار سبزوار گفت: شهرداری این شهر به‌صورت داوطلبانه، اطلاعات حقوقی همه کارکنان خود را در سامانه شفافیت شهرداری منتشر کرد. موسی رجب زاده افزود: یکی از مطالبات اصلی شهروندان، شفافیت و اطلاع از امور شهرداری است که در این راستا فیش‌های حقوقی نیروهای شهرداری در سامانه شفافیت بارگذاری شده است. وی ادامه داد: در سامانه

 شهردار سبزوار گفت: شهرداری این شهر به‌صورت داوطلبانه، اطلاعات حقوقی همه کارکنان خود را در سامانه شفافیت شهرداری منتشر کرد.

موسی رجب زاده افزود: یکی از مطالبات اصلی شهروندان، شفافیت و اطلاع از امور شهرداری است که در این راستا فیش‌های حقوقی نیروهای شهرداری در سامانه شفافیت بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: در سامانه شفافیت اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، نوع استخدامی، محل خدمت، سمت سازمانی و خالص دریافتی پس از کسر ویژه بهمن ماه منتشر و بارگذاری شده است.

شهرداری سبزوار گفت: به علت واریز مبلغ ۶ ماهه رفاهی پرسنل کارگری شهرداری، حقوق بهمن ماه آنها با احتساب آن مبلغ منتشر شده که به طور یقین در اسفندماه رقم خالص دریافتی پرسنل شهرداری کمتر خواهد شد.

اطلاعات دقیق حقوق و مزایای کارمندان شهرداری سبزوار از طریق  لینک http://fash.w.sabzevar.ir/Pages/a.aspx قابل مشاهده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.