کد خبر : 4979
دیدگاه‌ها برای کسب رتبه برتر شورای امر به معروف سبزوار در استان بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:45
-

کسب رتبه برتر شورای امر به معروف سبزوار در استان

سبزواریان: امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار مقام برتر استان را به خوداختصاص داد. دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت آموزش وپرورش سبزوار ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس ارشیابی های صورت گرفته توسط شورای امر به معروف استان،شهرستان سبزوار با کسب بالاترین نمره ی ارزشیابی به

amr-be-marofسبزواریان: امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار مقام برتر استان را به خوداختصاص داد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت آموزش وپرورش سبزوار ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس ارشیابی های صورت گرفته توسط شورای امر به معروف استان،شهرستان سبزوار با کسب بالاترین نمره ی ارزشیابی به عنوان اداره ی برتر شناخته شد.

حسین رجبی افزود: در سال جاری رویکرد اداره ی کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در زمینه ی امر به معروف و نهی از منکر بیشتر بحث های پژوهشی و مقالات دانش آموزی می باشد که امیدواریم شورای امر به معروف مدارس دانش آموزان عزیز را توجیه نموده تا در این راستا شروع به تحقیق و نوشتن نمایند.

وی افزود: آن ها می توانند ضمن جمع آوری مطالب در جریان مصادیق امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته و این مصادیق را در زندگی خود به کار بندند.

کارشناس مسئول نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش از زحمات کلیه اعضاء تشکر و قدردانی کرد و گفت: همراهی مدیریت اداره در این زمینه مثمر ثمر بوده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.